تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815150621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش محصول جهالت دینی و نداشتن بصیرت معنوی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر ستاد اقامه نماز استان فارس: داعش محصول جهالت دینی و نداشتن بصیرت معنوی است خبرگزاری پانا: دبیر ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: داعش یعنی کسانی که رنگ دین اما محتوایی فاسد دارند در حالی که اگر بصیرت دین و نماز در ذهن آنان بود، قطعاً غرب موفق نمی‌شد تا اهداف خود را از طریق آنان دنبال کند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد ساعت 12:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، سیدحسین ذوالانوار در گردهمایی دبیران اقامه نماز شهرستان‌های استان فارس، افزایش بصیرت را یكی از بركات توجه به نماز دانست و تصریح كرد: داعش محصول جهالت دینی و نداشتن بصیرت معنوی است.
دبیر ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: داعش یعنی کسانی که رنگ دین اما محتوایی فاسد دارند در حالی که اگر بصیرت دین و نماز در ذهن آنان بود، قطعاً غرب موفق نمی‌شد تا اهداف خود را از طریق آنان دنبال کند. بی‌بصیرتی این افراد کل زیرساخت‌های کشورهای اسلامی را در معرض تهدید قرار داده و اسلام‌هراسی را در دنیا ایجاد كرد.
وی با انتقاد از میزان اعتبارات پیش‌بینی شده برای ستاد اقامه نماز كشور، مدعی شد كه كل بودجه این ستاد به اندازه اعتبارات یك هنرستان هم نیست، چون خداوند پشتیبان فعالیت‌های این ستاد بوده، لذا این امور به پیش رفته است.
ذوالانوار بیان کرد: استقبال از نماز در میان دانش‌آموزان ابتدایی خوب و پرحجم است اما در مقطع راهنمایی و بعد از آن در متوسطه کمتر شده و در نهایت در دانشگاه بیشتر می‌شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد اقامه نماز تمرکزی به دانشگاه‌ها نداشت و اکنون هم ندارد چون تشکیلات دانشگاه‌ها در این زمینه جدا است.
ذوالانوار اضافه كرد: یکی از موارد بسیار مهمی که پیش از تشکیل ستاد اقامه نماز مغفول مانده و کسی تصدی آن را نداشت، نمازخانه‌های بین راهی بود که با کمک مردم این مسئله حل شد.
این نماینده مجلس یادآور شد كه در کنار ستاد اقامه نماز، توجه به مباحثی چون تفسیر قرآن و مهدویت نیز مد نظر قرار گرفته است، گفت: ستاد اقامه نماز نهاد مبارکی است که بدون اینکه باری بر دوش دولت داشته باشد، باری هم از دوش آن‌ها بر داشته است.
ذوالانوار این ستاد را یکی از عینیت‌های تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: البته خلأهایی هنوز وجود دارد که اگر آن‌ها رفع شود، قطعاً نحوه رفتار دولت‌ها با ستاد بهتر می‌بود.
وی همچنین از حمایت ناچیز دولت‌ها از این ستاد انتقاد و خاطرنشان كرد: دولت‌ها به اهرم و بازویی که با حداقل امکانات بسیار می‌تواند کار کند، کم توجه هستند. تمام آنها چیزهایی را برای ستاد تصویب کردند اما در عمل بسیار ضعیف است که منظور کمک‌های راهگای اداری در زمینه فعالیت‌های ستاد است.
ذوالانوار با بیان اینکه در جلوه حمایت دولت از ستاد اقامه نماز در فرماندار‌ی‌ها بیشتر بوده است و دبیران این ستاد توانسته‌اند با فرمانداری‌ها ارتباط بیشتری برقرار کنند، گفت: اما در رده بالاتر این ارتباطات ضعیف است لذا امیدواریم که این‌ها جبران شود چون به نفع دولت، جامعه است ضمن اینکه ستاد اقامه نماز برای ما امنیت‌آور است و انسجام خانواده‌ها را بیشتر می‌کند.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اگر الگوی ستاد اقامه نماز در جوامع اسلامی می‌توانست خوب ظهور پیدا کند، قطعاً دیگر داعشی در کار نبود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن