تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819918103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات «ماه‌عسل» امسال شبکه ۳


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱ب.ظ)
جزئيات «ماه‌عسل» امسال شبکه ۳ موج-برنامه «ماه‌عسل» رمضان امسال با موضوع بخشش، در فضايي لطيف، انسانيت را در پرتو پيام‌هاي ديني اخلاقي براي مخاطبان ارائه مي‌نمايد.
به گزارش خبرگزاري موج، گروه‌هاي معارف، اجتماعي و فيلم و سريال شبکه سه سيما به مناسبت نزديک شدن به ماه مبارک رمضان ويژه برنامه‌هاي خود را به شرح زير اعلام کرده‌اند:
مجموعه «دردسرهاي عظيم 2» در 26 قسمت 40 دقيقه‌اي به کارگرداني برزو نيک نژاد و تهيه‌کنندگي مهران مهام کاري از گروه فيلم و سريال اين شبکه است که نگارش آن را عليرضا کاظمي پور و امير عربي عهده‌دار بوده‌اند.
در خلاصه داستان اين مجموعه آمده است: با پيدا شدن بچه‌اي در ماشين خانواده لطيف که براي مراسم خواستگاري از شهرستان به تهران مي‌آيند و دعوت از خانواده پدري بهار، لطيف و بهار بار ديگر براي ازدواج دچار دردسرهايي مي‌شوند. فرحان که خود را مديون کمک‌هاي لطيف و بهار مي‌داند سعي مي‌کند مشکلات پيش‌آمده براي آن‌ها را حل‌وفصل کند، اما؛...
بازيگراني چون مهدي هاشمي، جواد عزتي، مهران رجبي، اميرغفارمنش، اشکان اشتياق، بهشاد شريفيان، محمدمهدي مطلبي، پرستو گلستاني، مريم سعادت، الناز حبيبي، زهره فکور صبور، شهين تسليمي، صفا آقاجاني، حسين محب اهري، فريده سپاه منصور، مه‌لقا باقري و اميرحسين صديق در اين مجموعه نقش‌آفريني مي‌کنند.
اين سريال از پنج شنبه 28 خرداد هر شب، ساعت 21:00 پخش مي‌شود و بازپخش آن ساعت 17:30 روز بعد خواهد بود.
«ماه‌عسل» کاري از گروه اجتماعي شبکه سه سيما به تهيه‌کنندگي و اجراي احسان عليخاني است که در 30 قسمت 75 دقيقه‌اي ويژه افطار شبکه به صورت زنده روانه آنتن شبکه خواهد شد. اين ويژه برنامه گفت و گو محور است که با موضوع بخشش، در فضايي لطيف، انسانيت را در پرتو پيام‌هاي ديني –اخلاقي براي مخاطبان ارائه مي‌کند. ميهمانان اين برنامه، از افرادي انتخاب شده‌اند که از لحاظ اجتماعي، فرهنگي، علمي و... در شرايط خاص قرار دارند. اين برنامه از چهارشنبه 27 خرداد، هر شب ساعت 19 روي آنتن شبکه قرار مي‌گيرد.
«ماه سپيد» جُنگي تابستانه به تهيه‌کنندگي محمد قنبري که از اول ماه مبارک، هر شب بعد از خبر 22 به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد. اين برنامه با حضور هنرمندان در حوزه بازيگري و خوانندگي و ورزشکاران به همراه خانواده، داراي بخش‌هاي کارشناسي مذهبي در خصوص ازدواج آسان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين برنيايي، گفتگو با زوج‌هاي موفق، بخشي طنز گونه به نام گفتگوي راديويي که به مشکلات ازدواج مي‌پردازد.
مستند «زندگي زير پوست من» در 26 قسمت 45 دقيقه‌اي کاري از گروه اجتماعي شبکه سه سيماست که به بررسي ويژگي زندگي ايراني -اسلامي با رويکرد رزق حلال و کرامت انساني مي‌پردازد. اين مجموعه به تهيه‌کنندگي بهروز نوراني پور تهيه شده که از پنج شنبه 28 خرداد، هر روز ساعت 12 پخش مي‌شود.
«سفره‌هاي آسماني» به تهيه‌کنندگي سينا شريفي در 30 قسمت 10 دقيقه‌اي، سفره‌هاي اطعام محرومان و ايتام و همچنين خيرين در ماه مبارک رمضان در کل کشور را به تصوير مي‌کشد. اين برنامه نيز کاري از گروه اجتماعي شبکه سه است.
گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبکه سه سيما همزمان با برپايي نمايشگاه قران کريم در مصلا تهران 30 برنامه 20 دقيقه‌اي را به تهيه‌کنندگي حسن محمديان مفرد از ساعت 18:25 به صورت زنده و با اجراي بهزاد احمدي و خانم قانعي روي آنتن مي‌برد.
ترتيل خواني قرآن کريم نيز به تهيه‌کنندگي سيد مصعب لواساني در 30 برنامه 75 دقيقه‌اي به صورت زنده و از ساعت 14:30 دقيقه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين ابوالقاسمي به عنوان کارشناس از اين شبکه پخش مي‌شود. اين برنامه جز خواني دسته‌جمعي قرآن مجيد را از حرم حضرت معصومه (س) پوشش مي‌دهد.
«بي‌تاب» عنوان برنامه ديگري از اين گروه است و داراي 2 قسمت 30 دقيقه‌اي است که در قالب توليدي مضمون شور و شوق مردم در استقبال از ماه رمضان و همچنين استقبال مردمي از عيد فطر را به تصوير مي‌کشد.
«زمزمه عشق» به تهيه‌کنندگي هادي آشتياني 6 قسمت 5 دقيقه‌اي را در برمي‌گيرد و مداحي‌ها و نجواهاي مداحان اهل‌بيت (آقايان سماواتي، ميرداماد و حداديان) در ايام سوگواري امام علي (ع) را پخش مي‌کند.
«سفره‌هاي آسماني» در 15 قسمت 15 دقيقه‌اي مجموعه مستندي به تهيه‌کنندگي رهبر قنبري است که در خصوص غذاهاي آئيني است که ميان اقوام ايراني مرسوم است. ضمنا در اين مجموعه به شيوه‌هاي تهيه اين‌گونه غذاها مي‌پردازد. پوشش، گويش، آداب، رسوم، کار و جغرافياي اقوام ايراني نيز مدنظر است. اين برنامه از پنج شنبه 28 خرداد هرروز ساعت 18:25 روانه آنتن شبکه سه مي‌شود.
«سفره‌هاي نور» به تهيه‌کنندگي مهدي صاحبي در 25 قسمت 30 دقيقه‌اي روايتگر داستان دانشجوي آلماني در رشته روزنامه‌نگاري است که پيرو توصيه مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و آمريکا، تصميم گرفت در مورد دين اسلام شناخت پيدا کند. اين برنامه از چگونگي انتخاب ايران جهت شناخت اسلام و مسلمانان مي‌گويد. اين دانشجوي آلماني از يکي از دوستان ايراني خود در دانشگاه سوربن کمک مي‌گيرد تا به ايران سفر کند اين برنامه در هر قسمت به خاطرات اين دانشجوي آلماني در گفت‌وگو با مبلغين اسلامي مي‌پردازد. اين برنامه کاري از گروه فرهنگ و معارف اسلامي است که از پنجشنبه 28 خرداد، هر شب ساعت 23:30 پخش مي‌شود.
«ذکر»، عنوان برنامه‌اي است که مهدي اسماعيلي در 30 قسمت 4 دقيقه‌اي بر عهده دارد و شامل تصويرسازي‌هاي گرافيکي و حديث خواني و صحبت‌هاي کارشناسي درباره موضوعات ماه رمضان در فضايي سه‌بعدي است و همچنين خواندن دل نوشته و مناجات‌هايي از عليرضا کنگرلو را به همراه گرافيک دو بعدي در برمي‌گيرد.
«مثل باران» به تهيه‌کنندگي سعيد عباسي 2 قسمت 30 دقيقه‌اي دارد و به غبارروبي مساجد و عزاداري‌ها و نجواهاي مردمي در ايام سوگواري حضرت علي (ع) و استقبال از شب‌هاي قدر مي‌پردازد.
«ربنا» به تهيه‌کنندگي محمدرضا اسماعيلي به صورت توليدي اسماي الهي را در قالب گرافيکي با همراهي نجواهاي گروه‌هاي تواشيح در 30 قسمت 4 دقيقه‌اي در برمي‌گيرد.
برنامه صفر تا صد با محوريت مباحث مرتبط با جوانان در فضايي صميمانه و جوان پسندانه در بخش‌هاي مختلف روي آنتن مي‌رود. اين برنامه هر روز موضوعات متنوع و جذاب براي جوانان را با حضور يک مهمان و کارشناس مطرح مي‌کند و هر آنچه که مرتبط با موضوع است را از صفر تا 100 مطرح مي‌کند. اين برنامه پاي صحبت جواناني مي‌نشيند که دور از مرزهاي اين آب‌وخاک توانسته‌اند مسير سعادت و نيکبختي را پيدا و آن را حفظ کنند. از ديگر بخش‌هاي اين برنامه خاطرات ماه رمضان است و هنرمنداني که آثار هنري مرتبط با ماه رمضان عرضه داشتند از خاطرات خود با مردم مي‌گويند. اين برنامه در 30 قسمت 40 دقيقه‌اي به تهيه‌کنندگي سيد محمدرضا نعمتي است. اين برنامه هرروز به‌جز پنجشنبه و جمعه قبل از اذان ظهر پخش مي‌شود.
بناي بندگي در 4 قسمت 30 دقيقه‌اي، پنجشنبه‌ها ساعت 12:30 به تهيه‌کنندگي مجيد خواجه نژاد که به تفسير قرآن و پرداختن به نکات اخلاقي آيات قرآن کريم توسط آيت اله ضياءآبادي مي‌پردازد.
در برنامه باران و چمن حجت‌الاسلام‌والمسلمين رنجبر، 30 آيه قرآن کريم را با محوريت اخلاق در مدتي کوتاه با مثال‌هاي قابل درک و به روز براي بينندگان شرح مي‌دهد. اين برنامه به تهيه‌کنندگي حسن محمديان مفرد در 30 قسمت 4 دقيقه‌اي مي‌پردازد.
ويژه برنامه شب‌هاي قدر به تهيه‌کنندگي مجيد خواجه نژاد و محمدرضا ماندگاران در 3 قسمت 70 دقيقه‌اي به صورت زنده و با حضور کارشناساني همچون حجت‌الاسلام‌والمسلمين شيخ حسين انصاريان از حسينيه همداني‌ها و مهديه تهران، قرائت دعاي جوشن کبير و بجا آوردن مراسم احيا براي شب‌هاي نوزدهم، بيست يکم و بيست و سوم ماه مبارک رمضان، شب‌هاي قدر از ساعت 23:30 دقيقه پوشش مي‌دهد.
«مصباح» به تهيه‌کنندگي هادي آشتياني در 3 قسمت 70 دقيقه‌اي به صورت زنده و با اجراي حسن سلطاني دکتر رجبي دواني و حجت‌الاسلام طائب به بحث ضربت خوردن حضرت اميرالمؤمنين، شهادت آن حضرت و ليالي قدر ونيز شخصيت، عدالت و حکومت ولايي حضرت علي (ع) مي‌پردازد و سيره حضرت علي (ع) طي آن بررسي مي‌شود. اين برنامه يکشنبه 14 تير ماه سه‌شنبه 16 نيز ماه و پنجشنبه 18 تير ماه ساعت 22:30 پخش مي‌شود.
پخش سخنراني‌هاي مذهبي حجت اسلام حسيني قمي، ماندگاري، سيد مهدي ميرباقري، سيد حميد ميرباقري، فرحزاد و پناهيان در 30 قسمت 30 دقيقه‌اي به تهيه‌کنندگي هادي آشتياني هر روز 6:10 صبح روي آنتن مي‌رود.
سخنراني حجت‌الاسلام‌والمسلمين دکتر رفيعي نيز طي 30 برنامه 30 دقيقه‌اي در ماه مبارک رمضان، به تهيه‌کنندگي محمد حجتي هر روز ساعت 12:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
«سمت خدا» کاري از گروه معارف شبکه سه سيما به تهيه‌کنندگي سيد عبدالمجيد رکني نيز در ماه مبارک رمضان با اجراي نجم الدين شريعتي و با حضور کارشناساني چون حجت اسلام ميرباقري، رنجبر، فرحزاد، حسيني قمي و ماندگاري هستند که در ايام ماه مبارک به بحث‌هايي با محوريت قرآن کريم خواهند پرداخت. اين برنامه هر روز به‌جز پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 13:30 به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.
برنامه سمت خدا در سحرهاي ماه مبارک رمضان در 30 قسمت 15 دقيقه‌اي، ويژه برنامه‌اي را با حضور حجت‌الاسلام فرحزاد و اجراي نجم الدين شريعتي پخش خواهد کرد. اين برنامه به شرح فرازهايي از دعاي ابوحمزه ثمالي خواهد پرداخت.
«پخش دعاي کميل» در نيمه شب‌هاي جمعه از ساعت 00:40 بامداد در 4 قسمت 60 دقيقه‌اي ديگر برنامه گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبکه سه سيما براي پخش در ماه مبارک رمضان است.
سخنان و رهنمودهاي اخلاقي - اعتقادي حضرت آيت‌الله مکارم شيرازي در 30 قسمت 15 دقيقه‌اي هر شب بعد از اذان مغرب از شبکه سه پخش مي‌گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن