تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814586289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتوايی كه منتطقه را نجات داد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


حيدرالعبادی؛
فتوايی كه منتطقه را نجات داد
فتوای آیت الله سیستانی در زمان مناسب صادر شد و حاکی از دقت نظر، احساس مسئولیت و درک اوضاع عراق است.



به گزارش سرويس ديني جام نيوز، نخست وزیر عراق اعلام کرد : فتوای آیت الله سید علی سیستانی مرجع شیعیان عراق باعث نجات کشور از توطئه های دشمنان و مانع گسترش دامنه فعالیت داعش در منطقه شد .

پایگاه خبری شبکه العالم ، سومریه نیوز به نقل از حیدرالعبادی گزارش کرد: فتوای آیت الله سیستانی ، فتوایی تاریخی بود که در آن مردم عراق به دفاع از کشور و ملت و مقدسات خود فراخوانده شدند.

وی افزود: فتوای آیت الله سیستانی در زمان مناسب صادر شد و حاکی از دقت نظر، احساس مسئولیت و درک اوضاع عراق است و چنین فتوائی عراق را از توطئه های دشمنان نجات داد و مانع گسترش دامنه فعالیت های داعش در عراق و پیشروی اش به سوی دیگر کشورهای منطقه شد.

نخست وزیر عراق اعلام کرد: فتوای آیت الله سیستانی هم عراق و هم منطقه را از شر داعش نجات داد و رؤیای شیطانی این گروه تروریستی را نقش بر آب کرد و زمینه را برای پیروزی های متوالی ارتش عراق و آزادسازی بسیاری از مناطق اشغالی این کشور فراهم ساخت.

العبادی گفت : مردم غیرتمند عراق به فتوای آیت الله سیستانی لبیک گفتند و پیر و جوان به سوی میدان جنگ شتافتند و در همین راستا بسیج مردمیِ پربرکت از اقشار و طوایف مختلف مردم تشکیل شد تا به پشتیبانی قدرتمندانه از ارتش در مبارزه با تروریست ها بپردازد.

وی افزود : بسیج مردمی تشکیلاتی دولتی و بخشی از نیروهای مسلح قهرمان است که در کارنامه خود قهرمانی ها و فداکاری های بسیاری ثبت کرده است .

آیت الله سیستانی به دنبال شدت گرفتن تجاوزات تروریست ها به شهرهای مختلف عراق در سال گذشته ، دفاع از عراق و مقدسات آن را واجب کفایی دانسته و از همه گروه های مردم عراق خواست به مقابله با تکفیری ها بپردازند.

آیت الله سیستانی و بسیاری از علما و شخصیت های عراقی اعم از شیعه و سنی ، بر لزوم دفاع از کشور و دوری از فتنه تفرقه مذهبی تاکید کردند و از مردم عراق خواستند برای مقابله با تکفیری ها وارد کار شوند.

به دنبال صدور فتوای مرجعیت عراق ، میلیون ها عراقی برای مبارزه علیه داعش داوطلب شده و درگروههای بسیج مردمی تشکل یافتند.



۲۳/۰۳/۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن