تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتفاع موج دريا در سواحل چابهار به 3،5 متر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۱ب.ظ)
ارتفاع موج دريا در سواحل چابهار به 3،5 متر رسيد موج-کارشناس هواشناسي سيستان و بلوچستان گفت: ارتفاع موج در سواحل چابهار متاثر از توفان حاره اي آشوبا که از ديشب در جنوب استان آغاز شده، به 3.5 متر رسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ملاشاهي با بيان اين مطلب افزود: توفان آشوبا اکنون در موقعيت جغرافيايي 61 درجه شرقي و 21،2 درجه شمالي در فاصله 500 کيلومتري چابهار جريان دارد و هسته مرکزي آن با سرعت 14 کيلومتر بر ساعت به سمت کشور عمان در حرکت است.
وي با بيان اين که ارتفاع موج در سواحل سيستان و بلوچستان تحت تاثير اين توفان به حدود سه تا چهار متر مي رسد، گفت: شب گذشته ارتفاع موج در سواحل چابهار به 3،5 متر رسيد و اکنون سرعت وزش باد در اين مناطق 80 کيلومتر بر ساعت است.
وي به صيادان و دريانوردان توصيه کرد، با توجه به شدت امواج در چند روز آينده از تردد شناورها و لنج هاي خود در سواحل جنوب سيستان و بلوچستان خودداري کنند.
کارشناس هواشناسي سيستان و بلوچستان اظهار داشت: متاثر از توفان آشوبا، براي نيمه جنوبي استان تا اوايل هفته آينده شرايط براي رشد ابر و در برخي نقاط رعد و برق، رگبار و تندباد فراهم است.
وي ادامه داد: با توجه به پيش بيني بارش هاي رگباري از شهروندان جنوب استان تقاضا مي شود از اسکان و تردد در حاشيه رودخانه ها و مسيرهايي که احتمال جريان يافتن سيلاب در آنها وجود دارد، خودداري کنند.
ملاشاهي گفت: توفان آشوبا براي سه روز آينده تداوم دارد و پس از برخورد با سواحل عمان و خشکي از شدت آن کاشته شده و به تدريج از بين خواهد رفت.
وي با اشاره به توفان 115 کيلومتري روز گذشته منطقه سيستان که غلظت گرد و غبار را به 26 برابر حد مجاز و هشت برابر حد بحراني رساند، افزود: از شدت توفان در منطقه کاسته شده اما آسمان بيشتر نقاط استان تحت تاثير توفان غبار آلود است.
کارشناس هواشناسي سيستان و بلوچستان تصريح کرد: از فردا از غلظت غبار در آسمان استان کاسته مي شود و بار ديگر از روز يکشنبه هفته آينده باد شديد همراه با گرد و خاک منطقه سيستان را فرا خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن