تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815605176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیامک بزنید تا از اصالت و قیمت قطعه مطمئن شوید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پیامک بزنید تا از اصالت و قیمت قطعه مطمئن شوید
مدیرعامل ایساکو گفت: با اجرایی شدن طرح اصالت قطعه از عرضه قطعات یدکی تقلبی جلوگیری می‌شود.
به گزارش نامه نیوز، علی نمکین در حاشیه مراسم آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز اظهار کرد: با اجرای طرح اصالت قطعه امکان تشخیص قطعات اصلی از قطعات تقلبی و قاچاق ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح مصرف کنندگان پس از خرید قطعه شماره بارکد درج شده روی بسته بندی آن را به شماره مربوطه پیامک می‌کنند خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از ارسال پیامک، اصالت داشتن یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: در پیام اطلاع‌رسانی که در این زمینه به تلفن همراه ارسال می‌شود علاوه بر اعلام اصالت قطعه، قیمت فروش آن نیز قید خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر برآورد دقیقی از میزان قطعات یدکی قاچاق و تقلبی موجود در بازار یدکی وجود ندارد که البته اجرای چنین طرح‌هایی به کاهش عرضه قطعات تقلبی کمک می‌کند.

نمکین با بیان اینکه با توجه به حساسیت برخی از قطعات یدکی خودرو باید از عرضه قطعات تقلبی جلوگیری شود تصریح کرد: امیدواریم با افزایش اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مصرف کنندگانی تنها از عرضه کنندگان و فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید قطعات اقدام کنند.

وی در پاسخ به اینکه شنیده شده سنسور اکسیژن برخی خودروهای تولیدی ایران خودرو دچار مشکل بوده و پس از تحویل به خریداران نیاز به تعویض در تعمیرگاه‌ها دارد اظهار کرد: در خودروهای تولیدی ممکن است هر قطعه‌ای به دلایلی دچار عیب شود اما در مورد سنسور اکسیژن تاکنون مورد خاصی وجود نداشته است.



منبع: ایسنا


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن