تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815186033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط ارائه خوابگاه به دانشجویان خواجه نصیر در تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شرایط ارائه خوابگاه به دانشجویان خواجه نصیر در تابستان
معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر از ارایه خدمات خوابگاهی به دانشجویان واجد شرایط دوره های دکتری و کارشناسی ارشد در ایام تابستان خبر داد.


به گزارش  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، دكتر سيد محمد رضا خليلی، درخصوص وضعيت خوابگاه‌های دانشگاه در ايام تابستان گفت: اگر چه قانونی برای الزام در اختيار قرار دادن خوابگاه در ايام تابستان وجود ندارد، اما معمولا به دليل نياز برخی دانشجويان دوره‌های دكتری و کارشناسی ارشد به منظور تحويل پروژه هايشان در تابستان نياز است تا چنين خدماتي ارائه شود، دانشگاه صنعتی خواجه نصير نيز پيش بينی‌های لازم را در اين زمينه انجام داده است.


وی در ادامه در خصوص اعتراض برخي از دانشجويان اين دانشگاه مبني بر افزايش صد درصدی هزينه خوابگاه در تابستان اظهار داشت: هزينه‌هايی كه اعلام می شود بر اساس ميزان هزينه‌هايی است كه برای خوابگاه تحميل می‌شود. از جمله هزينه برق ، آب ، گاز و همچنين تعمير و نگه داری خوابگاه.


معاون دانشجويي دانشگاه خواجه نصیر افزود: ميزان هزينه درنظرگرفته شده افزايش صد درصدی نيست اما چنانچه برخی از دانشجويان ما با مشكل تامين هزينه روبر هستند می‌توانند از ساير خوابگاه‌هايی كه متعلق به دانشگاه است اما در مركز شهر قرار ندارد و هزينه كمتری بايد پرداخت شود، استفاده كنند.


خليلی با اشاره به اينكه هنوز بودجه‌ای برای تعميرات و بازسازي خوابگاه‌ها به دانشگاه تعلق نگرفته است، گفت:ميزان تقريبی برآورد شده براي بازسازی خوابگاه‌ها، سالن‌های تربيت بدني و رستورانهای دانشگاه دو ميليارد تومان است كه اين رقم بالا است و اميدواريم بتوانيم بودجه‌ای را براي اين كار دريافت كنيم چرا كه در غير اين صورت قطعا دانشجويان ما به مشكل برخواهند خورد.










انتهای پیام/







اخبار مرتبط

نگرانی دانشگاه خوارزمی برای تامین بودجه تعمیرات خوابگاه‌ها
نیازمند بودجه 500 میلیاردی برای ساماندهی خوابگاه‌ها هستیم/‌خلاء کمبود خوابگاه‌ها با حضور نهادهای عمومی غیر دولتی پر می‌‌شود
خوابگاههای دانشجویی رتبه بندی می‌شوند‌/امکانات به صورت عادلانه تقسیم می‌شود
وزارت علوم از ساخت خوابگاه جدید منع شده است /قدمت 250 خوابگاه دانشجویی بالای 20 سال است
دانشجویان متاهل یکسال در نوبت در‌یافت خوابگاه‌/‌وضعیت خوابگاههای دانشگاه صنعتی شریف مناسب نیست
ساخت ۳۶۰۰۰ مترمربع خوابگاه دانشجویی با مشارکت خیّرین
برنامه‌ریزی ضربتی برای حل مشکل خوابگاه‌های دانشجویی/تسهیلات ارزان قیمت به دانشجویان متاهل ارائه می‌شود




۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن