تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818989097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت فرهنگ ملی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار ساوه: تقویت فرهنگ ملی ضروری است خبرگزاری پانا: شهردار ساوه گفت: تقویت فرهنگ ملی و دینی در میان نسل جوان جامعه ضروری است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ خرداد ساعت 13:01

به گزارش خبرنگار پانا، کامران جوادی در مراسم رونمایی از المان های شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی در ساوه افزود: المان ها می‌توانند نقش بسزایی در غنی ساختن زندگی شهری از طریق بیان و هنری داشته باشند.
وی اظهار داشت: اقدام حوزه خدمات شهری در جهت تهیه و نصب این المان ها گامی در راستای استفاده از المان های گوناگون برای زیبا سازی شهر و گسترش فرهنگ ملی و مذهبی بشمار می آید و امیدواریم با نگاه جامع تر به مسایل ملی، آیینی و مذهبی شاهد ارتقاء سطح کیفی و کمی این المان ها در مبلمان شهری باشیم.
شهردار ساوه بیان کرد: غنای زندگی هنگامی پدید می‌آید که معنویت هنری در محیط های شهری دخیل باشد.
جوادی با اشاره به اینکه زیباسازی و فضاسازی شهری یكی از مهمترین برنامه‌های شهرداری ساوه در سالجاری است كه در مناسبت های مختلف انجام می شود ابراز داشت: امسال علاوه بر افتتاح این سه المان، به مناسبت گرامیداشت روز کارگر نیز المان کارگر در این شهر مورد بهره بردای قرار گرفت و نصب دیگر المان ها به صورت گسترده تری در مناطق مختلف شهر انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: المان های نصب و پیش بینی شده در شهر ساوه با موضوع های فرهنگی، مذهبی، بومی، ملی و نمادی در مناطق مختلف نصب می شود که نصب المان غدیر از برنامه های آتی خواهد بود.
در ادامه این مراسم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خنداب به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ساوه از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران و مجموعه پارک ویژه بانوان ساوه بازدید و مدیران شهری خنداب در این بازدید عملکرد مدیریت شهری ساوه را قابل تحسین عنوان کردند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن