تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پربیننده‌ترین اخبار در ۲۴ ساعت گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۴ ساعت گذشته
واکنش روزنامه‌ها به اظهارات رئیس‌جمهور؛ شکایت مشترکان همراه اول از قبض‌های ۲۰۰ هزار تومانی؛ توهم دودی داعش و مسمومیت 33 زائر غیرایرانی در مشهد؛ از جمله پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

خبرگزاری فارس: پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۴ ساعت گذشته



پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (دوشنبه، 18خرداد) را در اینجا مشاهده می‌کنید:
توهم دودی داعش + تصویر
یک تکفیری داعشی در صفحه توئیتر خود مدعی شده است که پس از انفجار انتحاری، دودی به شکل یک اسب با سوار، به هوا برخواسته است.  
مسمومیت 33 زائر غیرایرانی در مشهد / 4 زائر فوت کردند
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) مشهد از مسمومیت 33 زائر غیرایرانی در یکی از هتل‌های مشهد خبر داد و گفت: تعداد زائرانی که فوت کردند به چهار نفر رسیده است.  
تحول قریب الوقوع در استراتژی جنگی محور مقاومت/ ذخیره آمادگی‌ها برای نبرد سرنوشت ساز
تاکنون استراتژی محور مقاومت برافشای چهره واقعی گروههای مسلح و حامیان مالی منطقه ای و غربی آن استوار بوده لیکن با رسوایی توطئه‌ها و نزدیک شدن به ساعت صفر در اینده این استراتژی تغییر و وارد مرحله جدیدی شامل بکارگیری همه توانمندیها جهت نبرد نهایی خواهد شد.  
تصویر میدان آزادی در صفحه داعش+عکس
در روزهای اخیر تصاویری در صفحات اجتماعی وابسته به تروریست‌های داعش منتشر شده که از رؤیای تصرف ایران توسط این گروهک خبر می‌دهد.  
فیلم/ شکایت مشترکان همراه اول از قبض‌های 200 هزار تومانی/ بسته اینترنتی دردسرساز شد!تعداد زیادی از مشترکان همراه اول در تماس با خبرگزاری فارس اعلام کردند هزینه قبض‌های تلفن همراه‌شان چند برابر شده است. این افراد که بسته اینترنتی یک‌ماهه را فعال کرده بودند، با فعال نشدن بسته، هزینه اینترنت‌شان به صورت آزاد محاسبه شده است.
 
واکنش روزنامه‌ها به اظهارات رئیس‌جمهور/ «آب خوردن» هم به تحریم گره زده شد!
روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان «کلیدی که به همه قفل‌ها می‌خورد اما باز نمی‌کند!» نوشت: «اظهارات رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت هفته محیط زیست و گره زدن محیط زیست و آب خوردن به مذاکرات و لغو تحریم‌ها، تعجب‌برانگیز شد».  
«سبک‌دست» باشگاه استقلال را سه سال اجاره می‌کند
با مذاکراتی که سبک‌دست با مدیرعامل استقلال داشته قرار است سه سال این باشگاه را اجاره کند.  
تعداد زائران فوت‌شده عربستان در مشهد 4 نفر است/ امکان عمدی بودن حادثه زیاد است
وزیر بهداشت گفت: علت حادثه رخ داده برای زائران عربستانی در مشهد استفاده از سم در اتاق‌های هتل آنها بوده که منجر به مسمومیت 32 زائر عربستانی و فوت 4 نفر از آنها شد.  
چرا رفیعی از همراهی تیم ملی بازماند؛ قولی که خیلی هم مردانه نبود!/ پای وزارت ورزش هم وسط است
یک مقام مسئول در ستاد کل نیروهای مسلح در مورد علت عدم همراهی سروش رفیعی با تیم ملی فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.   برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید. انتهای پیام/ز

94/03/19 - 00:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن