تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناجا از تخلفات بنیاد تعاون ناجا پرده برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: به نظر می رسد یکی از اولویتهای بنیاد تعاون ناجا و زیرمحموعه های ساختمانی این بنیاد در دوره مدیریت جدید فرماندهی نیروی انتظامی باید بر محور خدمت رسانی به مردم بویژه پرسنل نیروی انتظامی با اتمام سریع پروژه های ساختمانی مسکونی - و نه برجهای اداری و تجاری - قرار گیرد.

به گزارش تراز ،  بعد از شایعات فراوان در خصوص اتفاقات پیش آمده در بنیاد تعاون ناجا در چند ماه گذشته، بالاخره سخنگوی ناجا در توضیحاتی کوتاه با اشاره به محرز بودن تخلفات برخی شرکتهای زیرمجموعه بنیاد تعاون ناجا از دستگیری تعدادی از مسوولان در دوران فرماندهی گذشته خبر داد و گفت: «پرونده فعلاً مفتوح و در حال بررسی است.»
سردار منتظرالمهدی در مورد شایعات مطرح شده درباره بنیاد تعاون ناجا اظهارداشت: انحرافاتی در شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد تعاون ناجا انجام شده که حفاظت و بازرسی سال گذشته این موضوع را به فرمانده وقت ناجا گزارش دادند.
سخنگوی ناجا تصریح کرد: این انحرافات محرز شد و مشخص شد که تخلفاتی صورت گرفته؛ بنابراین فرمانده وقت شخصاً پیگیری کردند، پرونده قضایی تشکیل دادند و به دستگاه قضا سپردند.
سردار منتظرالمهدی تاکید کرد: در این خصوص تعدادی دستگیر شده‌اند، پرونده فعلاً مفتوح و در حال بررسی است.تخلفات بنیاد تعاون ناجا بویژه در حوزه ساختمانی نیز با شواهدی که وجود داشت، قابل پیش بینی بود؛ تخریب باغ یک هکتاری ضرابخانه و ساخت برج عظیم باران در تقاطع بزرگراه همت - خیابان پاسداران، شروع اقدامات اجرایی برای ساخت فاز دوم برج میلاد که حرف  حدیثهای زیادی پیرامون آن بوجود آمد و ... از مواردی بود که میتوان به آن اشاره کرد.در کنار اقدامات فوق که به نظر می رسید تنها برای بالابردن سود بنیاد و زیرمجموعه های آن طراحی شده بود، پروژه ای ساختمانی در شهرجدید هشتگرد در حال اجراست که بیش از ده سال از عمر آن می گذرد!

پروژه ساخت 1200 واحد مسکونی ریحانه در ورودی شهر جدید هشتگرد همانطور که در تصاویر مشخص است با عمری بیش از ده سال جزو پروژه هایی است که احتمالا بدلیل نداشتن سود مناسب عملاً در دوره مدیریت قبلی بنیاد نیمه تعطیل رها شده بود؛

در کنار پروژه مزبور پروژه مسکن مهر بوستان با استعداد 1200 واحد در سال 1388 یعنی حدود بیش از 4 سال از شروع بکار مجتمع مسکونی ریحانه در قالب مسکن مهر شروع و در سال 1389 یعنی در عرض یکسال به پایان رسید!

جالب آنکه پروژه ریحانه از ابتدا با تابلو روزشمار دیجیتال شروع شد که تابلوی مزبور نیز به سرنوشت پروژه دچار و قطع شد.بنابه گفته مدیریت شهرجدید هشتگرد، مسولان وقت بنیاد تعاون ناجا حتی پیشنهاد اعطای تسهیلات و وام 25 میلیون تومانی مسکن مهر را در دولت قبلی برای تسریع در اتمام پروژه نپذیرفتند!

به نظر می رسد یکی از اولویتهای بنیاد تعاون ناجا و زیرمحموعه های ساختمانی این بنیاد در دوره مدیریت جدید فرماندهی نیروی انتظامی باید بر محور خدمت رسانی به مردم بویژه پرسنل نیروی انتظامی با اتمام سریع پروژه های ساختمانی مسکونی - و نه برجهای اداری و تجاری - قرار گیرد.در جدول زیر بخش از فعالیت ها و شرکت های ساختمانی وابسته به بنیاد تعاون معرفی شده اند:




منبع: مسیرآنلاین



دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 18:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن