تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده تخلف در بنياد تعاون ناجا همچنان مفتوح است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرونده تخلف در بنياد تعاون ناجا همچنان مفتوح است
سخنگوي نيروي انتظامي با اشاره به تخلفات صورت‌گرفته در شركت‌هاي زيرمجموعه بنياد تعاون ناجا گفت فرمانده وقت ناجا با تشكيل پرونده موضوع را به دستگاه قضايي ارجاع داده است.


سردار سعيد منتظرالمهدي در نشست خبري گفت: سال 93 سيستم‌هاي نظارتي، حفاظتي و بازرسي، انحرافات شركت‌هاي زيرمجموعه بنياد تعاون را اطلاع دادند كه تخلفاتي محرز شد و فرمانده وقت ناجا اين موضوع را پيگيري و پرونده را به مراجع قضايي ارجاع داد كه تعدادي در اين زمينه دستگير شدند و پرونده همچنان مفتوح و در حال بررسي است.  وي همچنين درباره فروش نفت از سوي ناجا گفت: سال 92 با حضور معاون اول رئيس‌جمهور، وزير نفت، رئيس خزانه‌داري، رئيس بانك مركزي و جمعي از مسئولان ناجا جلسه‌اي برگزار و در آن پذيرفته شد ناجا نفتي را كه براي كسري بودجه گرفته بود بفروشد و كسري بودجه را جبران كند.  سردار منتظرالمهدي با اشاره به اينكه اين مبلغ 400 ميليارد تومان است كه مي‌توان آن را حواله‌سازي كرد و سپس به خزانه دولت برگشت داد، افزود: اين كار بسيار ساده است و به روش دخل و خرج كه اساساً يك روش حسابداري است و براي اصلاح دفاتر حسابداري انجام مي‌شود؛ اين پول جزو ديون است و بانك مركزي آن را پذيرفته است.
   ابلاغي براي حضور بانوان در استاديوم‌هاي ورزشي داده نشده
وي همچنين در خصوص حضور بانوان در استاديوم‌هاي ورزشي گفت: در اين زمينه وزارت ورزش، كشور و ناجا سه هسته تصميم گيرنده هستند اما هيچ ابلاغي تاكنون داده نشده و چنين موضوعي هم تاكنون تصويب نشده است.   سخنگوي نيروي انتظامي در خصوص زنان كارتن‌خواب گفت: ساماندهي كارتن‌خواب‌ها از وظايف شهرداري‌هاست و اگر در جمع‌آوري افراد به حمايت و كمك نياز داشته باشند ناجا مضايقه نمي‌كند.  سردار منتظرالمهدي درباره دور دور كردن خودروها گفت: اين كار نوعي جلوه‌گري و ايجاد زمينه براي گپ طبقاتي و فاصله طبقاتي است و تبعات زيادي در جامعه خواهد داشت و صرفاً تخلفات مد نظر است نه نوع خودرو و سرنشين كه خوشبختانه برخورد با اين موضوع تشكر مردم به ويژه اهالي محل را به همراه داشت.
   سينماها در ماه رمضان از افطار تا سحر باز هستند
سخنگوي نيروي انتظامي گفت: سينماها در ماه رمضان مي‌توانند از افطار تا سحر به جز ايام شب‌هاي قدر فعاليت كنند.  سردار سرتيپ منتظرالمهدي در خصوص راه‌اندازي پليس كودك و نوجوان گفت: هيچ ابلاغيه‌اي در اين خصوص صورت نگرفته است و احتمالاً در اول تير ماه اين موضوع ابلاغ شود اما به هر صورت آمادگي كامل در اين زمينه وجود دارد و زيرساخت‌هاي آن در پليس پيشگيري انجام شده است كه به محض ابلاغ، ساز و كارهاي ديگر آن نيز انجام خواهد شد.
   يك هفته‌اي توان جمع‌آوري معتادان را داريم
وي در خصوص طرح مبارزه با اراذل و اوباش و معتادان ولگرد گفت: در عرض يك هفته مي‌توانيم معتادان را از سطح شهر جمع‌آوري كنيم، اما كمپ‌هايي كه بايد در اين زمينه تهيه مي‌شد (براي تهران به كمپ‌هايي با ظرفيت 10 هزار نفر نياز است) هنوز آماده نشده است.  سخنگوي ناجا افزود: آسيب‌شناسي و آموزش براي پيشگيري ازجمله اقداماتي است كه در حال انجام است، گرچه مسئوليت اصلي را سازمان‌هاي ديگر بر عهده دارند.
    طرح دريا كليد خورد
سخنگوي نيروي انتظامي گفت: طرح دريا از امروز (يك‌شنبه) در 110 نقطه ساحلي استان‌هاي شمالي كشور كليد خورد. وي گفت: انتظار ما از شهروندان رعايت موازين شرعي، عرفي، اخلاقي، اجتماعي و رعايت هنجارهاي اجتماعي است.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن