تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818979109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار جايگاه سوخت CNG در منطقه 20 مديريت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۲۱ب.ظ)
انفجار جايگاه سوخت CNG در منطقه 20 مديريت شد موج - دبير ستاد مديريت بحران شهرداري منطقه 20 از اجراي مانور تخصصي مديريت بحران در جايگاه سوخت CNG به عنوان يکي از نقاط بحران زاي اين منطقه جنوبي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن کريمي با بيان اين مطلب گفت: شناسايي مخاطره هاي محيطي و چگونگي مديريت بحران هاي احتمالي در نقاط بحران زا از مهمترين اهداف مانور هاي تخصصي است که در اين راستا سناريو نشت گاز و انفجار در جايگاه سوخت CNG واقع در خيابان سلمان فارسي عملياتي شد.
کريمي با اشاره به اينکه اين حادثه فرضي، يکي از مانورهاي تخصصي در سال جاري است، افزود: آتش سوزي و خسارت به تاسيسات جايگاه CNG سلمان فارسي، پست هاي هوايي و زميني اداره برق و ساختمان خدمات اجتماعي در ضلع شمال و اماکن مسکوني و تجاري روبروي جايگاه سوخت بخشي از سناريو اين عمليات بود.
وي به حضور اداره هاي آتش نشاني، راهور، گاز، برق، اورژانس، هلال احمر، نيروي انتظامي و نيروي مقاومت بسيج اشاره کرد و ادامه داد: برقراري امنيت محل حادثه، مسدود کردن مسيرهاي منتهي به محل، رفع خطر و پيشگيري از خطرات احتمالي، امدادرساني ادارات تخصصي، انتقال مجروحين به مراکز درماني، تخليه اضطراري ساکنان، اطفاء حريق خودرو گرفتار شده در آتش و... از مهمترين فعاليت هايي بود که در جريان مانور انجام شد.
دبير ستاد مديريت بحران شهرداري منطقه 20 در پايان اجراي مانورهاي عملياتي در نقاط بحران زا را مثبت ارزيابي کرد و شناسايي ظرفيت هاي موجود امدادي و اطلاع از ميزان آمادگي ستاد مديريت بحران شهري را از مهمترين پيامدهاي مانورهاي تخصصي برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن