تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815614397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزشهاي ديني معيار رفتار و عملکردها باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۸ب.ظ)
مدير عامل بانک صادرات ايران: ارزشهاي ديني معيار رفتار و عملکردها باشد موج - مدير عامل بانک صادرات ايران گفت: تبعيت از آرمانهاي مهدويت و تأسي از ارزشهاي ديني بايد در همه ابعاد زندگي ازجمله رفتار و عملکرد سازماني نمود و تجلي داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل اين بانک در آيين گرامي داشت نيمه شعبان و همچنين بزرگداشت ياد و خاطره امام راحل گفت: به عنوان افرادي که در يکي از نهادهاي معتبر نظام اسلامي خدمت مي کنيم بايد دقت نظر کافي را در ارتباط با خود، سازمان، همکاران و مراجعين داشته باشيم و ضمن انجام وظايف با رويکرد خلاقانه شرايط را براي دستيابي بانک به اهدافش و سهولت دسترسي مردم به خدمات بيش از پيش فراهم کنيم.
اسماعيل لـله گاني با تاکيد بر آمادگي خانواده بزرگ بانک صادرات ايران براي اجراي منويات مقام معظم رهبري و دولت تدبير و اميد تصريح کرد: بايد مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس از لحاظ معنوي و اخلاقي، پيوندهاي اعتقادي و عاطفي مستحکمي با هم داشته باشيم و به فراخور شرايط با حضورهدفمند و هوشمندانه در عرصه پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي زمينه را براي ظهور منجي عالم بشريت فراهم کنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تقارن سالروز ارتحال امام خميني(ره) با نيمه شعبان گفت: حضرت روح الله با تکيه بر ديدگاه و بينش امام زماني موفق شد علم، دين و اخلاق را اساس حکومت قرار دهد و با طرح نظريه مترقي ولايت فقيه در خصوص تحقق ارزش هاي ديني و زمينه سازي ظهور حجت خدا بر روي زمين گام حرکت نمايد.
وي اضافه کرد: امام راحل در زمان غربت دين و انسان هاي مومن با اتکال به خدا در برابر حکومتي جابر و وابسته ايستاد و بدون ذره اي بيم از دشمنان و معاندان و با انتظاري شور آفرين و منبعث از تفکر مهدوي سرانجام موفق شد بنيان حکومت و نظامي را پي ريزي کند که بستر ساز ظهور مهدي موعود(عج)است.
اين گزارش حاکي از آن است که کارکنان بانک صادرات ايران همگام با ساير اقشار مردم قدر شناس ايران در آيين هاي ويژه سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) و قيام پانزده خرداد شرکت گسترده دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن