تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815610744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جشن بزرگ انتظار رشت برنامه های متنوعی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


در جشن بزرگ انتظار رشت برنامه های متنوعی برگزار می شود استان‌ها > گیلان - علیرضا قانع درباره ی جشن بزرگ انتظار عنوان کرد : با توجه به سیاست محله محوری شهردار محترم جناب آقای دکتر ثابت قدم و اینکه قرار بود برنامه های مناسبتی در مناطق انجام شود . ابتدا قرار نبود که آیین جشن نیمه شعبان بطور متمرکز در سازمان برگزار شود و در فرصت اندک در این زمینه تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كلانشهر رشت ، عليرضا قانع درباره ي جشن بزرگ انتظار عنوان كرد : با توجه به سياست محله محوري شهردار محترم جناب آقاي دكتر ثابت قدم و اينكه قرار بود برنامه هاي مناسبتي در مناطق انجام شود . ابتدا قرار نبود كه آيين جشن نيمه شعبان بطور متمركز در سازمان برگزار شود و در فرصت اندك در اين زمينه تصميم گيري شد.
مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كلانشهر رشت تاكيد كرد عليرغم اين سياست كلي به دليل اينكه جامعه ي ما نيازمند بهره گيري از چنين برنامه هاي معنوي است در فرصت اندكي كه براي برنامه ريزي جشن انتظار داشتيم تصميم گرفتيم از خواننده ي مشهور و سرشناس كشور محمد اصفهاني كه آخرين آلبوم صوتي خود را با عنوان "شكوه" با موضوع شهداء و امام(ره) خوانده و منتشر كرد و بدليل قرار گرفتن در آستانه ي سالگرد ارتحال امام (ره) استفاده كنيم .
عليرضا قانع گفت : جشن نيمه ي شعبان در طول سالهاي گذشته با شكوه و بسيار پراثر برگزار شده وما هم امسال تلاش كرديم ضمن توجه به خواسته ها و مطالبات كميسيون فرهنگي - اجتماعي شورا و تاكيدات فراوان رياست و اعضاي اين كميسيون در فرصت اندكي كه براي برنامه ريزي وجود داشته ، با دعوت از افراد سرشناس برنامه هاي متنوع و فاخر كه متناسب با حال و هواي نيمه شعبان و جشن بزرگ انتظار و همچنين مورد درخواست مردم باشد را براي ايجاد فضايي شاد و دل پسند برگزار كنيم.
وي در ادامه گفت كه انتخاب جناب آقاي محمد اصفهاني براي خوانندگي در اين آيين به دليل شخصيت ارزشمند ايشان و همچنين ويژگي آلبوم آخر وي درباره ي حضرت امام خميني (ره) است. چون اين آيين در آستانه ي سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) برگزار مي شود و همچنين تاكيد مي كنيم كه همواره در برنامه هاي سازمان فرهنگي ورزشي ما به دنبال بهره گيري از خوانندگان و هنرمندان بومي بوده ايم.
قانع در پايان تاكيد كرد در زمينه ي مبلغ قرارداد با خواننده ي اين برنامه هم سوء تفاهمي پيش آمده كه بايد عنوان كنم مبلغ ياد شده براي همه ي هزينه هاي برگزاري اين آيين بزرگ بوده و ما اين هزينه را براي انجام تبليغات محيطي ، اجراي برنامه هاي جانبي ، پذيرايي ، طراحي سن ، صوت و نور و ... صرف خواهيم كرد.
مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري رشت در پايان خاطر نشان كرد برگزاري چنين برنامه هايي از نيازهاي جامعه ي كنوني ما است و به نوعي ابراز ارادت ما را به خاندان عصمت و طهارت و پاسداشت اعياد مذهبي نشان مي دهد

کلید واژه ها: استان گیلان -




دوشنبه 11 خرداد 1394 - 21:43:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن