تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوزستان پیشتاز از بقیه استان ها در خرید گندم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اهواز؛
خوزستان پیشتاز از بقیه استان ها در خرید گندم
93 مرکز خرید گندم در خوزستان در امر خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان مشارکت داشته اند


به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه4 گفت : خرید تضمینی گندم از کشاورزان همچنان ادامه دارد و میزان گندم خریداری شده بیشتر هم می شود، در ادامه حسین پور مقدار خرید گندم در استان را بیش از 910 هزار تن اعلام کرد.

وی افزود : بهای گندم خریداری  توسط  بانک کشاورزی در خوزستان بصورت روزانه و بدون هیچ مشکلی به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

حسین پور بیان کرد : 93 مرکز خرید گندم در خوزستان در امر خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان مشارکت داشته اند و تا انتهای فصل خرید همگی فعال خواهند بود و آمادگی دریافت گندم های مازاد بر مصرف کشاورزان را خواهند داشت.

وی یادآور شد: عمده ترین بخش مصرف گندم در ایران مربوط به تولید نان است (۹۰% عرضه گندم)، و از آنجا که نان تولیدی از گندم مهم ترین ماده غذایی روزانه مردم کشور را تشکیل می دهد و نقش عمده ای در تامین انرژی و پروتیین موردنیاز دارد و این مسئله باعث شده تا این شرکت در امر خرید گندم با دقتی بسیار مطلوب و مطابق با استاندارد های تعریف شده اقدام به خرید و نگهداری گندم نماید تا بتواند امانتدار خوبی برای مردم باشد و قطعا شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه4 با این سیاست  نقش موثری در تهیه نان باکیفیت در استان خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت غله در خصوص کیفیت گندم های خریداری شده گفت: گندم خریداری شده بر اساس استانداردهای تعریف شده در جدول پاکی خریداری می شوند که تاکنون افت گندم های خریداری شده، حدود یک درصد بوده که نشان از پاکی گندم های تحویلی به مراکز تعیین شده  دارد.



انتهای پیام/ ا



اخبار مرتبط

کاهش 2 درصدی مصرف بنزین در آبادان
تعديل بار برق منطقه شمال شرق اهواز
خرید تضمینی بیش از 26 هزار تن گندم از کشاورزان شادگان
اعمال محدودیت ترافیکی تعطیلات نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)




۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن