تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه ورزشی در شهر صفادشت برجسته و قابل توجه به نظر می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد مطرح کرد:
سرانه ورزشی در شهر صفادشت برجسته و قابل توجه به نظر می‌رسد
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گفت: سطح سرانه‌ها و امکانات ورزشی در بخش صفادشت این شهرستان در سطح استان و حتی کشور در وضعیت مطلوب و قابل توجهی قرار دارد.


علیرضا صیفوری، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش قابل توجه و سازنده زیرساخت‌های ورزشی در غنی‌سازی اوقات فراغت و حفظ سلامت جوانان و نوجوانان اظهار کرد: با عنایت به اهمیت موضوع همواره سعی و بنای ما بر ارتقاء هرچه مطلوب‌تر امکانات ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان ملارد استوار است.


وی در ادامه افزود: در نگاهی اجمالی به سطح امکانات ورزشی و زیرساخت‌های موجود در این عرصه در دو بخش ملارد و صفادشت تفاوت و فاصله بسیاری مشاهده می‌شود و در واقع امر زیرساخت‌های ورزشی در شهر ملارد با کمبودهایی مواجه است و در مقابل آن در بخش صفادشت سرانه‌های ورزشی نه تنها در سطح استانی، بلکه در سطح کشوری نیز از وضعیت مطلوب و قابل توجهی برخوردار است.


صیفوری در ادامه با اشاره به سرانه ورزشی 120 cm بخش صفادشت و سطح سرانه ورزشی 26    cm بخش ملارد عنوان کرد: کثرت و تمرکز جمعیتی شهر ملارد بسیار بالاتر از بخش صفادشت است و یکی از علل اصلی محدودیت در سرانه‌های این حوزه، مهاجرپذیری و انبوه جمعیتی ملارد است.


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در پایان تصریح کرد: مجموعه مدیریت اداره ورزش و جوانان ملارد، فرمانداری و دستگاه‌های زیربط در شهرستان و همچنین توجه خاص اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به این منطقه، همواره نهایت تلاش خویش را در جهت رفع کمبودها و تقویت فرصت‌ها در شهرستان ملارد لحاظ می‌نماید و با توجه به برنامه‌ریزی‌های تدوین و تنظیم شده، افقی روشن و درخشان برای شهرستان ملارد پیش‌بینی می‌شود و امید آن داریم با وحدت و همدلی که در بین مسئولان وشهروندان این منطقه جاری و ساری است، روند موفقیت‌ها همچنان با سرعت و شتاب فزاینده طی شود.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

َکمبود سرانه‌های فرهنگی- ورزشی دغدغه جدی اداره ورزش و جوانان ملارد
ضرورت هم افزایی همه جانبه در جهت توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی ورزشی/هزینه 10هزار میلیارد تومانی مصرف دخانیات در کشور ایران




۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن