تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي درخواست پكن رخ داد پاسخ مثبت كشورها به درخواست اعزام تيمهاي پزشكي به چين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پي درخواست پكن رخ داد پاسخ مثبت كشورها به درخواست اعزام تيمهاي پزشكي به چين
خبرگزاري فارس: كشورهاي خارجي با توجه به درخواست كمكهاي پزشكي دولت چين براي قربانيان زلزله، پزشكان و بيمارستانهاي صحرايي خود را براي كمك به ميليونها نفر بي‌خانمان و مجروح حادثه به چين مي‌فرستند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از آسوشيتدپرس از چنگدو، در دومين مورد يافتن افرادي كه بيش از يك هفته در زير آوار بوده‌اند امدادگران مردي 31 ساله را از زير آوار بيرون كشيده‌اند. عمليات نجات اين مرد از يك نيروگاه حدود 30 ساعت به طول انجاميد. وي بعد از نجات موفق به خوردن مقداري غذا شد.
روز دوشنبه نيز يك كارگر معدن ديگر بعد از 170 ساعت گرفتاري در زير آوار بيرون كشيده شد.
چين ضمن اعلام اينكه عمليات امدادي از جستجو براي بازماندگان احتمالي متمركز بر مراقبت از بي خانمانها شده است اعلام كرد كه از ورود هر تيم پزشكي خارجي به كشورش استقبال خواهد كرد. تا كنون چندين كشور به اين درخواست چين پاسخ مثبت داده‌اند.
روز سه‌شنبه يك تيم پزشكي از روسيه با يك بيمارستان صحرايي وارد چنگدو مركز استان زلزله زده سيچوان شدند. يك تيم پزشكي 30 نفره هم كه توسط صليب سرخ تايوان اعزام شده وارد مناطق حادثه ديده شده است.
تيمهايي از ژاپن، آلمان و ايتاليا هم در حال آماده شدن براي ورود به چين هستند.
نيروهاي امدادي هم اكنون به شدت در تلاش براي يافتن و دفن سريع اموات هستند و دولت چين اعلام كرده كه نمونه DNA قربانيان براي شناسايي بعدي گرفته خواهد شد.
شمار رسمي تلفات زلزله به 34 هزار و 73 نفر رسيده است و 5260 نفر هم در زير آوار هستند. بيش از 250 هزار نفر هم در اين حادثه مصدوم و مجروح شده‌اند.
انتهاي پيام/ز
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن