تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815524401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات بيش از ۱۰ ميليون کالا از گمرک استان لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۲۷ب.ظ)
صادرات بيش از ۱۰ ميليون کالا از گمرک استان لرستان موج - خرم آباد - مدير کل گمرک لرستان از صادرات بيش از ۱۰ ميليون کالا از گمرک استان لرستان به خارج از کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد سهرابيان در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه گمرک لرستان ‌در دو ماهه امسال 10 ميليون و 862 هزار و 707 کيلوگرم کالا به ارزش پنج ميليون و 98 هزار و 599 دلار به خارج از کشور صادر کرده ‌است، اظهار داشت: اين ميزان کالا از طريق گمرک لرستان به کشورهاي عراق، ترکيه، پاکستان، يونان، ارمنستان، افغانستان، روماني، يونان، آذربايجان، چين، لبنان، سنگاپور و تاجيکستان صادر شده است.
وي افزود: اين ميزان صادرات در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر دلاري 9 درصد و از نظر ريالي نيز 21 درصد افزايش داشته است.
مدير کل گمرک لرستان عنوان کرد: عمده کالاهاي صادراتي شامل لبنيات، سيمان، کاشي، آهک، مايع دستشويي، مايع ظرف‌شويي، پاک‌کننده چندمنظوره، فرو سيليسيم، سنگ و ظروف شيشه‌اي، ماهي قزل‌آلا، پودر ميکروسليکا و حشره‌کش بوده است.
وي اضافه کرد: مقدار 66 هزار و 373 کيلوگرم کالا به ارزش 838 ميليون و 464 هزار 838 دلار به گمرک لرستان وارد و ترخيص شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن