تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799194597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناصر حسینی‌مهر: نمی‌گذارند «بوف کور» را اجرا کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ناصر حسینی‌مهر: نمی‌گذارند «بوف کور» را اجرا کنم فرهنگ > تئاتر - مهر نوشت:

ناصر حسینی‌مهر از پذیرفته نشدن نمایشنامه «بوف کور» برای اجرا در تالار مولوی خبر داد و در عین حال رییس تالار مولوی نیز تأکید کرد که هنوز هیچ اثری به صورت قطعی برای اجرا در تالار تأیید یا رد نشده است. ناصر حسینی‌مهر که پیش از این نمایشنامه «بوف کور» را برای اجرا در تالار مولوی پیشنهاد داده و اعلام کرده بود گفتگوهای مثبتی برای اجرای این اثر نمایشی در تالار مولوی با ریاست تالار شده است، دربار وضعیت اجرای این نمایشنامه گفت: سال‌ها است روی متن ادبی «بوف کور» کار می‌کنم، بخصوص طی ۶ ماه گذشته تمرکز خود را روی اتود زدن زوایای مختلف اثر گذاشته‌ام. قصد من به عنوان آخرین کار کارگردانی‌‌ام یک اجرای مطلوب است که به فرهنگ ایرانی مربوط شود.

او تأکید کرد: تمام تلاش و هدف من این است که با اجرای «بوف کور» به عنوان آخرین تجربه کارگردانی‌ام، یک اجرای متفاوت در این سال‌ها عرضه کنم. بعد از اجرای این اثر دیگر قصد کارگردانی تئاتر ندارم و فقط می‌خواهم به جوانان نشان دهم که چگونه از ادبیات ایران می‌توانند برای اجرای اثری نمایشی بهره‌مند شوند. 

این کارگردان با سابقه تئاتر با بیان این نکته که علیرغم پاسخ مثبت داده شده به پیشنهاد اجرای نمایشنامه «بوف کور» در تالار مولوی، به تازگی اعلام شده که این اثر برای اجرا در این تالار پذیرفته نشده است، تصریح کرد: برای آخرین تجربه کارگردانی فقط نمایش «بوف کور» را روی صحنه خواهم برد در غیر اینصورت اثر دیگری را اجرا نمی‌کنم. پاسخ رییس تالار مولوی

امیرحسین حریری رییس تالار مولوی نیز درباره وضعیت اجرای نمایشنامه «بوف کور» به کارگردانی ناصر حسینی‌مهر، توضیح داد: آیین‌نامه تالار مولوی تا پایان فصل بهار تدوین می‌شود و دانشجویان و اساتید تئاتری می‌توانند بر اساس آن آثار خود را پیشنهاد دهند. تا زمان ابلاغ آیین‌نامه تالار مولوی ما نمی‌توانیم پیشنهادی را بپذیریم. شاید برخی از دوستان و اساتید گفتگوهایی را با بنده انجام داده باشند و بنده هم به عنوان مدیر تالار مولوی، به آن‌ها مشورت خود را ارائه داده باشم اما این به معنای پذیرفتن شدن یا نشدن اثری نمایشی نیست.

وی تأکید کرد: به جز صحبتی که برای اجرا با دکتر علی رفیعی داشتیم با هیچ کدام از دوستان و اساتید تئاتری به صورت رسمی گفتگویی انجام نشده و پیشنهادی نیز به صورت کتبی ارائه نشده است و تنها صحبت‌هایی درباره درخواست‌هایی که وجود داشته، انجام داده‌ام.

حریری ادامه داد: با توجه به جایگاه آقای ناصر حسینی‌مهر و نگاهی که به جوانان تئاتری و فعالیت در حوزه استعدادیابی تئاتری دارد، تالار مولوی می‌تواند جایگاه خوبی برای فعالیت ایشان باشد اما اینکه چه متنی و در چه زمانی اجرا شود، به آیین‌نامه تالار مولوی مربوط می‌شود.

رئیس تالار مولوی درباره نحوه انتخاب آثار نمایشی برای اجرا در این تالار، توضیح داد: پیشنهادهای ارائه شده در شورای تالار مولوی مطرح می‌شوند و شورا بر طبق اولویت‌ها ارزیابی پیشنهادات را انجام می‌دهد. حجم درخواست‌ها زیاد است و به صورت محدود باید بهترین پیشنهادها برای اجرا در مجموعه انتخاب شوند. بر همین اساس برخی پیشنهادها در اولویت اجرا قرار نمی‌گیرند.

وی درباره زمان قطعی ارائه آیین‌نامه تالار مولوی، تأکید کرد: بعد از جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهیان جلسه شورای تالار مولوی را تشکیل می‌دهیم و اگر متن آیین‌نامه در آن جلسه به اتفاق نظر اعضای شورا تصویب شود، آیین‌نامه تالار مولوی به صورت رسمی ارائه می‌شود. ۵۷۲۴۴


کلید واژه ها: تالار مولوی - تئاتر -




شنبه 9 خرداد 1394 - 13:53:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن