تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804719276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه کسی حق دارد با لحن بی‌ادبانه با سردار دیپلماسی حرف بزند؟/ از لبخند مردم می‌ترسند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: چه کسی حق دارد با لحن بی‌ادبانه با سردار دیپلماسی حرف بزند؟/ از لبخند مردم می‌ترسند
رییس جمهوری از عملکرد دولت در 21ماه گذشته و بویژه تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کرد و گفت مذاکره کنندگان ما اگر نگوییم بهترین، در زمره بهترین ها هستند. چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه نسبت به سردار دیپلماسی حرف بزند؟
آفتاب : حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح شنبه در جمع مسوولان وزارت کشور، استانداران و فرمانداران سراسر کشور افزود: بگذاریم مذاکرات هسته ای با موفقیت به پایان برسد در آن زمان برای مردم شرح می دهیم که این ها چه سختی هایی کشیده اند.


رییس جمهوری افزود: مساله هسته ای مساله این جناح و آن جناح، این حزب و آن حزب و این قوه و آن قوه نیست. مساله هسته ای یک مساله ملی است و بار آن بر دوش نظام است و این نظام است که برای رسیدن به هدف نهایی قدم به قدم گام بر می دارد.


وی اظهار داشت: چرا عده ای نمی خواهندکام مردم شیرین شوند. از لبخند مردم می ترسند بگذارید کام مردم شیرین باشد.


**اختلاف 13 میلیونی بین نفر اول و دوم نشان از انتخاب آگاهانه است 


رییس دولت یازدهم در ادامه سخنانش گفت: ما به مردم وعده داده بودیم در زمینه زندگی و اقتصاد مردم آرامش و ثباتی را حاکم کنیم. گفته بودیم، دولتی خواهیم بود که اگر برای خرید جنسی به مغازه ای مراجعه کردید، هشت صبح با 9 صبح فرق نداشته باشد، صبح با عصر متفاوت نباشد و امروزش با فردایش تفاوت نداشته باشد.


روحانی ادامه داد:ما به مردم وعده دادیم اقتصادی بسازیم که نوسانش همپای نوسان معقول جهانی باشد و ثباتی را در اقتصاد حاکم کنیم که صفی برای طلا و سکه و ارز نباشد. این وعده های خود من به صراحت در سخنرانی های انتخابات است و به مردم وعده آرامش دادیم .


رییس جمهوری گفت: همه نهادها همچون دولت در برابر رای مردم مسئول هستند و این رای مردم تنها برای دستگاه اجرایی نبوده و این یک انتخابات ملی است. البته انتخابات مجلس هم ملی است. منتها حوزه انتخابیه ای است و انتخابات خبرگان رهبری هم استانی است.


روحانی افزود: همه مردم پای صندوق رای در هه استان ها و شهرستان ها و حوزه های انتخابیه مردم پای صندوق رای می روند به یک نفر به عنوان رییس جمهوری و برنامه او رای می دهند.


رییس دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: یک بار درچهار سال مردم مطالبات، نظرات و رویکردشان را زمانی نزدیکتر به یکی از کاندیداها ببینند به آن کاندیدا رای می دهند. یک زمانی بین نفر اول و دوم اختلاف رای 100 هزار رای بود، تفاوت خیلی زیاد نیست اما در این انتخابات بین نفر اول و دوم 13 میلیون اختلاف رای بود و این 13 میلیون اختلاف رای به معنای آن است مردم دقیق، آگاهانه و حساب شده مسیری را برگزیده و انتخاب کردند.


روحانی گفت: ما از 24 خرداد ماه سال 1392 بار مسئولین سنگینی را بردوش داریم و باید به تمام وعده ها عامل باشیم و به آن عمل کنیم


** تلاش دولت عمل به وعده هاست


رییس جمهوری گفت: مردم با ما خویشاوندی نداشته اند و به این دلیل به ما رای ندادند ؛ خوب دقت کردند و در انتخاباتی شگفت انگیز که در تهران، مرکز استان، شهرستان و روستاها رای مشابه داشتند و این به معنای پیام مهمی از سوی کل ملت ایران بود .


روحانی تصریح کرد: مردم به برنامه و وعده ها رای دادند. اگر امروز رییس جمهور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و مدیر کل ها به وعده هایی که به مردم داده شده است، عمل نکنند این به معنای نوعی خلف وعده و خیانت در امانت است.


رییس دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: مردم قدرت مشروط دراختیار ما قرار داده اند نه قدرت بی قید و شرط . قدرت متعلق به ما نیست، قدرت امضایی را که به عنوان استاندار و فرماندار تاثیر گذار است، مردم و قانون به صورت مشروط به شما داده اند. مردم با شرایطی این قدرت را در اختیار ما گذاشته اند و باید به آن شرایط پای بند باشیم . تلاش دولت در 21 ماه گذشته بر این بوده که به وعده هایمان به مردم عامل باشیم و به آن عمل کنیم .


** امانتدار مردم هستیم


رییس جمهوری در ابتدای سخنان خود استانداران و فرمانداران را نمایندگان عالی نظام در سراسر ایران خواند و گفت: اعمال و رفتار ما به عنوان اعمال و رفتار نظام تلقی می شود. هر کسی در هر سمتی مخصوصا در سمت مجری عالی در کشور حضور دارد، عمل، رفتار، نگاه، برخورد وتعامل او به عنوان نمونه ای از رفتار نظام تلقی می شود.


رییس دولت تدبیر وامید تصریح کرد: دولت به عنوان نماینده و منتخب مردم، در یک انتخابات رقابتی پرشور در دو سال قبل در 24 خرداد 92 این بار مسوولیت را بر دوش گرفت. قدرتی که در اختیار دستگاه اجرایی است یک امانت است، مردم این قدرت را با صندوق آرا به عنوان امانت چهارساله در اختیار ما گذاشتند.


روحانی گفت: مردم آن زمان همه حرف های خودشان را زدند، گفتند ما این قدرت را به شما می دهیم به شرط عدالت، اجرای قانون و تحقق قانون اساسی و انتظار ما از شما یک دولت متعادل و تعامل گراست.


رییس جمهوری خطاب به استانداران و فرمانداران گفت: انتظار ما از شما آن است که اخلاق، راستگویی و امانتداری مد نظرتان باشد، همه شما این صدا را از مردم می شنیدید، که از اختلافات و دعوا خسته شدیم، از شعارهای بی محتوا خسته شدیم، ما ملت صلح و آشتی هستیم، می خواهیم با جهان تعامل سازنده داشته باشیم، در جامعه خواستار وحدتیم، اقوام و اقلیت ها باید احترام خود را داشته باشند و خواهان یک امنیت پایدار در ایران و منطقه هستیم.


وی اظهار داشت: هیچ ندایی نبود که مخفی باشد . همه ما آشکار و با صدای بلند شنیدیم. در تمام سخنرانی ها آن گاه که سخن از آشتی، صلح، تعامل، رونق اقتصادی، نجات اقتصاد، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان مطرح شد؛ مردم با صدای بلند آن را تایید می کردند.


روحانی اضافه کرد: پس ما امانتداریم، ممکن است استانداری، فرمانداری و وزیری نظرات فردی و شخصی داشته باشند اما ما به این سمت نیامده ایم تا نظرات فردی و شخصی مان را اعمال کنیم ودر این جایگاه قرار نگرفته ایم که تمایلات جناحی مان را اعمال کنیم .


رییس دولت تدبیر و امید گفت: ممکن است هر فردی به حزب و سمت و سویی تمایل داشته باشند، اشکالی ندارد، شعار دولت فراجناحی بود اما وقتی در صندلی استانداری و فرمانداری و وزارت و ریاست قرار گرفته باشی باید حزب، جناح و تمایل شخصی را فراموش کنید و شما هستید و خدا و مسئولیت سنگین قانونی در کشور و این عهد ما با مردم بود.




تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن