تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820497505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک‌ها در برهم زدن تعادل بازار و توليد، دخالت‌هاي غيرمسوولانه دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۳۹ب.ظ)
نماينده مردم رشت در مجلس: بانک‌ها در برهم زدن تعادل بازار و توليد، دخالت‌هاي غيرمسوولانه دارند موج - رشت - نماينده مردم رشت در مجلس گفت: بانک‌ها در برهم زدن تعادل بازار و توليد، دخالت‌هاي غيرمسوولانه دارند.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، غلامعلي جعفرزاده، در پي واکنش به اخبار منتشر شده مبني بر ورود بانک‌ها به حوزه واردات برنج، اظهار کرد: مقام معظم رهبري تاکنون بارها بر خروج بانک‌ها از بنگاه‌داري تاکيد کرده‌اند، اما؛ اخبار دريافتي حاکي از آن است که بانک‌ها در برهم زدن تعادل بازار و توليد، دخالت‌هاي غيرمسوولانه دارند.
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: دولت وظيفه دارد با هرگونه دخالتي که به ضرر اقتصاد و توليد باشد برخورد کند و اخيرا نيز شنيده شده که برخي بانک‌ها در حوزه واردات محصولات کشاورزي؛ مخصوصا برنج ورود کرده‌اند.
وي با بيان اينکه کشاورزان بازنده بازي دلالان شده‌اند، ادامه داد: شايد واردات برنج براي دلالان سودهاي هنگفتي به همراه داشته باشد، اما؛ کشاورزان بازنده اين بازي هستند و بانک‌ها به هيچ عنوان نبايد به واردات کالاهاي استراتژيک که کشاورزان کشور توان توليد آن را دارند، ورود کنند.
نماينده مردم رشت در مجلس گفت: به طور حتم نمايندگان مجلس در صورت تاييد اين اخبار نسبت به سوال از وزير اقتصاد و رئيس کل بانک مرکزي اقدام خواهند کرد و ما پيگير واردات برنج از سوي بانک‌ها خواهيم بود.
گفتني است، دبير انجمن واردکنندگان برنج به تازگي اعلام کرده که ثبت سفارش برنج علاوه بر تجار تخصصي و غيرتخصصي توسط شرکت‌هاي وابسته به بانک‌ها نيز انجام مي‌شود و اين شرکت‌ها بخش قابل توجهي از واردات اين محصول را در اختيار دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن