تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان اجرايي و فرهنگي بايد هوشيارانه عمل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۵ق.ظ)
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي: مسوولان اجرايي و فرهنگي بايد هوشيارانه عمل کنند موج - اراک - نماينده ولي فقيه در استان مرکزي گفت: مسوولان اجرايي و فرهنگي بايد با هوشياري در راستاي خنثي کردن توطئه ها اقدامات کارساز داشته و همواره در اين حوزه پيش دستي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در کلاس درس اخلاق مديران استان مرکزي افزود: دشمنان براي گمراه کردن جوانان ايراني برنامه ريزي کرده اند، بنابراين مسوولان اجرايي و فرهنگي بايد با هوشياري در راستاي خنثي کردن توطئه ها اقدامات کارساز داشته و همواره در اين حوزه پيش دستي کنند.
وي افزود: فرقه ضاله وهابيت مساله مهم غدير را کتمان کرده اند و با تبليغات گسترده سعي در به حاشيه کشاندن مقدسات مذهب تشيع به خصوص امام زمان (عج) دارند که اين مهم وظيفه شيعيان را سنگين تر کرده و مديران، مراکز آموزشي و حوزه هاي علميه نيز بايد به عنوان طلايه دار مذهب مقدس تشيع در مقابله با اين تهديد خزنده و نرم دشمن با قدرت در صحنه باشند.
امام جمعه اراک گفت: حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني در کتاب منتخب الاثر خود بيش از 270 روايت در خصوص ائمه معصومين نقل کرده، اما؛ دشمنان امام علي (ع) نمي خواهند اين مهم را بپذيرند که خاندان پيامبر گرامي اسلام تنها ميراث دار اسلام ناب محمدي (ص) هستند.
وي گفت: اسرائيل جنايتکار با نيت هاي زياده خواه و پليد اقدام به کشتار مسلمانان و فتح سرزمين هاي نيل تا فرات مي کنند و در چنين شرايطي جامعه مسلمانان بايد همدل بوده و در برابر اقدامات خصمانه و ننگين اين رژيم غاصب ساکن ننشينند.
آيت الله دري نجف آبادي گفت: استکبار جهاني همواره در سايه تبليغات رنگارنگ دروغين، ايران را مسوول ناامني هاي منطقه خاورميانه معرفي مي کنند در صورتيکه همه ناامني ها و شرارت هاي کشورهاي مسلمان ريشه در افکار و دخالت هاي آمريکا، اسراييل و رژيم آل سعود دارد.
وي افزود: در زمينه توافق هاي هسته اي نيز جمهوري اسلامي ايران بارها به صورت رسمي اعلام کرده که به دنبال دستيابي به بمب اتم نيست، اما؛ جهان استکباري که منافع خود را از پيشرفت هاي ايران در خطر مي بيند با مخابره اخبار کذب و سعي دارد با ايجاد فضاي آشوب نيات خود را پيش ببرد.
امام جمعه اراک گفت: در صورتي که اسراييل جنايتکار بيش از 400 کلاهک هسته اي دراد و هيچ اطلاعات و آماري نيز به آژانس نمي دهد مساله فعاليت هاي صلح آميز هسته اي ايران مدام از سوي کشورهاي استکباري در آميزش با دروغ برجسته سازي مي شود.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي گفت: مديران و مسوولان اجرايي نظام اسلامي بايد همواره در راستاي تامين رفاه، آرامش و امنيت عمومي، ارتقاي سطح دانش در جامعه و حفظ ميراث فرهنگي، محيط زيست و منابع و انرژي موجود در ميهن اسلامي حساس بوده و در سايه سختکوشي، تعهد و نظارت موثر اين حوزه ها را به بهترين شکل مديريت کنند.
آيت الله دري نجف آبادي افزود: مديران و مسوولان اجرايي در برابر مردم مسوول هستند و بايد براي تامين معاش زندگي مردم برنامه ريزي هاي بلند مدت و کاربردي بينديشند.
وي بيان کرد: امام راحل با جديت، شکستن سد مشکلات و حساسيت تلاش کردند تا انقلاب اسلامي در سال 1357 به ثمر بنشيند و امروز آحاد جامعه؛ به خصوص مديران اجرايي و جامعه روحاني بايد براي حفظ ارزش ها و آرمان هاي امام راحل و انقلاب اسلامي تلاش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن