تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت اجرای عدالت آموزش در مدارس مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد ضرورت اجرای عدالت آموزش در مدارس مازندران خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس هیئت امنایی موظف به جذب دانش‌آموز بومی در محیط جغرافیایی هستند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد ساعت 08:51

خبرگزاری پانا+قاسمی+جلسه شورای معاونین+مازندران

به گزارش به گزارش خبرنگار پانا، سیدعلی قاسمی در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک مرکز مازندران تشکیل شد در اجرای پروژه مهر به کیفی‌سازی آموزشی تاکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه ساماندهی نیروی انسانی در مدارس مازندران در اولویت فعالیت روسای آموزش و پرورش شهرستان و مناطق قرار گیرد، افزود: فضاهای آموزشی، جانمایی و بازمهندسی شود تا همه دانش‌آموزان از فرصت برابر بهره‌مند شوند.
وی گفت: باید تلاش شود تا هر چه بیشتر طرح دوره‌ای آموزش ابتدایی در طول سال تحصیلی اجرا گردد.
قاسمی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی مناسب گفت: مدارس بر اساس بازمهندسی با دلایل کارشناسی می‌توانند دو نوبته شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: دو نوبته شدن مدارس در شورای ساماندهی فضاهای آموزشی باهماهنگی کمیته برنامه ریزی اداره کل انجام شود تا تراکم به حد مناسب و متعادل برسد و فرصت برابر برای دانش‌آموزان ایجاد شود.
قاسمی با بیان اینکه از سوی معاونت پرورشی آموزش و پرورش از دارالقرآن‌ها حمایت شود، افزود: لازم است با توجه به سابقه درخشان دارالقران ناحیه یک ساری به احیای آن کمک کنیم.
وی همچنین ساماندهی مدیران مدارس را مورد تاکید قرار داد و گفت: ساماندهی مدیران مدارس باید براساس صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی انجام شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی با کمترین آسیب به کیفیت آموزشی باید از سوی روسای آموزش و پرورش شهرستان و مناطق انجام شود.
قاسمی با تأکید بر اینکه عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان به‌طور یکسان اجرا شود گفت: باید افراد لازم‌التعلیم در حاشیه شهرها کشف و شناسایی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اضافه کرد: مدارس هیئت امنایی موظف به جذب دانش‌آموزان بومی در محیط جغرافیایی هستند و این از وظایف آشکار و اولیه این مدارس تلقی می شود.
قاسمی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دچار چالش‌هایی است که ما وارث آن هستیم، گفت: رفع چالش‌ها به‌منظور افزایش کیفیت آموزشی از وظایف مسئولان آموزش و پرورش است.  
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن