تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 18 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799728919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل ليست نمره توسط مدير مدارس غير قانوني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۵۴ب.ظ)
تکميل ليست نمره توسط مدير مدارس غير قانوني است موج -مديرکل مدارس غيردولتي آموزش‌وپرورش با اعلام برخورد شديد با متخلفين در مدارس غيردولتي اظهار کرد: ليست نمره نبايد به دست مدير آموزشگاه تکميل شود.
مجتبي زيني وند مديرکل مدارس غيردولتي آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با موج در ارتباط با نحوه عملکرد مدارس غيردولتي براي ليست نمره و جلب رضايت والدين گفت: گزارش‌هاي بسياري در ارتباط با اين موضوع به ما رسيد که مدير آموزشگاه در ليست نمره دخالت عمده‌اي دارد و ما اين مسئله را نمي‌پذيريم زيرا امري غيرقانوني است و با آن برخورد خواهيم کرد.
وي همچنين با اشاره به افزايش شهريه مدارس اظهار کرد: امسال طي بازرسي‌ها 90 مدرسه که در خصوص پيش ثبت‌نام اقدام به دريافت وجه کرده بودند شناسايي شدند که 13 مدرسه وجه بالايي را بابت پيش ثبت‌نام دريافت کرده بودند اما هيچ مدرسه‌اي مبلغي را بيشتر از نصف شهريه سال گذشته دريافت نکردند.
وي تصريح کرد: بالاترين رقم دريافت شده 2 ميليون و 400 هزار تومان و 8 ميليون بابت پيش ثبت‌نام توسط دو مدرسه بود که با آن‌ها برخورد شد.
وي افزود: تمام مدارسي که در سال گذشته شهريه بالايي اخذ کرده بودند امسال اجازه ندارند که الگوي تعيين شهريه داشته باشند و بايد شهريه سال گذشته را مبنا قرار داده و 2.5 درصد حق افزايش دارند.
مديرکل مدارس غيردولتي وزارت آموزش‌وپرورش گفت: امسال در بحث نظارت در خصوص اخذ وجوه اضافه‌تر از ميزان شهريه به‌صورت جدي اقدام و پيگيري خواهيم کرد.
زيني وند در خصوص افزايش کيفيت آموزشي در مدارس غيردولتي گفت: برخي مدارس غيردولتي به لحاظ کيفيت‌بخشي آموزشي نيازمند توجه خاص هستند، در سال‌هاي گذشته به معلمان مدارس غيردولتي اجازه داده نمي‌شد. در دوره‌هاي ضمن خدمت کتب جديدالتأليف شرکت کنند ولي هم‌اکنون اگر معلمي اين دوره‌ها را طي نکنند اجازه حضور در کلاس درس را ندارد.
وي گفت: امسال تمام معلماني که کمتر از سه سال سابقه خدمت در مدارس غيردولتي را دارند موظف به گذراندن دوره بدو خدمت و ضمن خدمت هستند. همچنين مدارسي را که به لحاظ کيفيت آموزشي در حد مطلوبي قرار ندارند شناسايي کرده‌ايم.
مديرکل مدارس غيردولتي وزارت آموزش‌وپرورش افزود: مدارس غيردولتي که به لحاظ کيفيت آموزش در سطح پاييني قرار دارند 3 سال تحت نظر قرار مي‌گيرند و اگر خود را به لحاظ آموزشي به استانداردهاي موردنظر نرسانند مطابق آيين‌نامه اجرايي با آن‌ها برخورد مي‌شود.
وي در خصوص درجه‌بندي مدارس غيردولتي گفت: بحث درجه‌بندي مدارس غيردولتي در سال 83 شروع شد و 3 سال اعتبار داشت و هم‌اکنون موضوعي تحت عنوان درجه‌بندي مدارس غيردولتي را نداريم اگرچه به دنبال اجراي اين طرح هستيم و تلاش مي‌کنيم تا درجه‌بندي مدارس غيردولتي و ميزان شهريه دريافتي آن‌ها تأثيرگذار باشد.
زيني وند در پايان بيان کرد: طرح درجه‌بندي مدارس غيردولتي آغازشده و در مراحل پاياني است و اميدواريم تا مهر امسال پارامترهاي مدنظر تعيين شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن