تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختمان سه مرکز کانون پرورش فکری امسال در کرمانشاه افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساختمان سه مرکز کانون پرورش فکری امسال در کرمانشاه افتتاح می شود کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه از افتتاح ساختمان سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرمانشاه در ماه های آینده خبر داد و گفت: این کانون ها نهایتا تا ایام الله دهه فجر آماده بهره برداری می شوند.


مرزبان نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از اقدامات اداره کل نوسازی مدارس ورود به بخش فرهنگی است و در همین راستا اقدام به ساخت کانون های پرورش فکری کرده که یکی از این کانون ها هم اکنون در بوستان معلم کرمانشاه در دست احداث می باشد.
وی افزود: این کانون با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و مهرماه سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
نظری همچنین با اشاره به ساخت دو کانون پرورش فکری دیگر در شهرک امام خمینی (ره) دولت آباد و شهرستان اسلام آبادغرب یادآور شد: این دو پروژه هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا دهه فجر به بهره برداری می رسند.

** هوشمندسازی 700 کلاس درس تا مهر ماه

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس کرمانشاه در ادامه گفت: یکی دیگر از برنامه هایی که در دست اقدام داریم، هوشمند کردن 700 کلاس درس تا مهر ماه سال جاری است که امیدوارم این مهم تحقق یابد.
وی با بیان اینکه برای هوشمندسازی هر کلاس درس به اعتباری در حدود 350 میلیون ریال نیاز است گفت: بخش عمده ای از این اعتبارات از محل سفر رهبر معظم انقلاب تامین خواهد شد.

** مقاوم سازی 440 کلاس درس در استان

نظری همچنین از اجرای طرح تخریب و بازسازی و مقاوم سازی مدارس و کلاس های درس در استان خبر داد و گفت: این طرح از سال 85 به مرحله اجرا درآمده که از آن زمان تاکنون 73 مدرسه با 440 کلاس درس و 35 هزار متر مربع زیربنا مقاوم سازی شده است.
وی در پایان گفت: در این مدت همچنین 35 سالن در مدارس دخترانه استان نیز با زیربنای 105هزار متر مربع مقاوم سازی شده است.
7458/8066



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن