تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815177886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی نماد احیای ارزشهای اسلامی در دنیای امروز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار آذربایجان غربی: انقلاب اسلامی نماد احیای ارزشهای اسلامی در دنیای امروز است ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی نماد احیای ارزشهای اسلامی در دنیای امروز است .


علیرضا رادفر روز شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و ششمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امام راحل با مبارزه های خستگی ناپذیر خود اسلام را در جهان احیا کرد و زمینه آشنا شدن مردم دنیا با این دین الهی را فراهم کرد که نشانه این امر در بسیاری از کشورهای جهان نمود دارد .
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شناخته شدن این انقلاب با نام امام خمینی (ره) در دنیا اضافه کرد: این امر وظیفه ما مسوولان را سنگین تر کرده تا تمام اهتمام خود را برای شناساندن هر چه بیشتر شخصیت والای امام راحل در سالروز رحلت ایشان بکار ببندیم.
وی اظهار کرد: امروز چشم دنیا به این چنین مراسم هایی دوخته شده تا چنانچه ضعف و نقصی مشاهده شود، آن را علم کرده و شروع به دسیسه چینی و شیطنت کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب، جوانان را بیش از پیش با امام خمینی (ره) آشنا و زمینه اعزام کاروان های مردمی با حضور جوانان را در این مراسم فراهم کنیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: امسال 14 هزار نفر از این استان در قالب 298 اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره ) اعزام می شوند.
سرهنگ جلیل وحیدی افزود: این کاروان ها از 13 تا 15 خرداد ماه جاری به مدت سه روز به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
امام خمینی (ره) در 13 خرداد ماه سال 1368 در تهران رحلت فرمودند.
امسال بیست و ششمین سالروز رحلت امام خمینی (ره) است.
6009/2093



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن