تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802353427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تازه های منابع کتابخانه انقلاب اسلامی به نمایش در می آید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه فرهنگی؛ تازه های منابع کتابخانه انقلاب اسلامی به نمایش در می آید تهران - ایرنا - ششمین نمایشگاه سالانه تازه های منابع کتابخانه انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر ایران در حوزه هنری برپا می شود.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، ششمین نمایشگاه سالانه تازه های منابع کتابخانه انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر ایران انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر ایران حوزه هنری یکشنبه و دوشنبه، 3 و 4 خردادماه در ساختمان مرکزی حوزه هنری (راهروی غربی، طبقه همکف) برپا می شود.
این نمایشگاه در روزهای یاد شده از ساعت 10 الی 16 دایر است و علاقه مندان می توانند به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.
هر ساله تمام کتاب هایی که در حوزه تاریخ معاصر کشور و انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود توسط حوزه هنری خریداری شده تا به کتابخانه تخصصی انقلاب حوزه هنری اضافه شود.
معیارمان برای تهیه این کتاب ها بر پایه ارزش و اعتبار علمی آثار است و کتاب ها در کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر حوزه هنری در دسترس علاقه مندان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

**چهارمین نشست کبوتران مسجد دوردست
چهارمین نشست کبوتران مسجد دوردست از سلسله نشست های بررسی تاثیر اندیشه مقاومت بر ادبیات و هنر ایران و دیگر کشورها، چهارشنبه 30 اردیبهشت در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می شود.
نشست کبوتران مسجد دوردست با هدف بررسی مقاومت در آثار و اندیشه امام موسی صدر و با سخنرانی محمدعلی مهتدی پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه و جهان عرب تشکیل خواهد شد.
ستاد برگزاری نشست های کبوتران مسجد دوردست با انتشار دعوت نامه ای از همه شاعران و نویسندگان فعال فرهنگی-هنری علاقه مند به تلاش در عرصه مقاومت دعوت کرده است با حضور خود در این نشست یاد و خاطره این سترگ سید مقاومت لبنان را ارج نهند.

**بازدید اعضای انجمن صلح و دوستی ایران و ژاپن از حوزه هنری
هشت نفر از اعضای انجمن صلح و دوستی ایران و ژاپن به همراه محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، از بخش های مختلف این نهاد فرهنگی بازدید کردند.
هیئتی هشت نفره از اعضای انجمن صلح و دوستی ایران و ژاپن از گالری های حوزه هنری بازدید کرده و در سالن اوستا به تماشای فیلم نشستند.
در این دیدار که محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری نیز این میهمانان ژاپنی از اعضای انجمن MOTC را همراهی می کرد، محمدرضا تقی پور مقدم مدیر موزه صلح تهران، حبیب احمدزاده نویسنده و محمدعلی طالبی کارگردان نیز حضور داشتند.
در این دیدار، فیلمی از محمدعلی طالبی به نام باد و مه که با محور صلح و دوستی ساخته شده است برای این افراد به نمایش درآمد.
این گروه ژاپنی، در روزهای گذشته، در طی سفرشان به ایران، با حضور در اصفهان، با جانبازان این استان دیدار و گفت و گو داشتند. همچنین مراسم اهدای جایزه دو دانش آموز 8 و 12 ساله ایرانی که برنده مسابقه نقاشی صلح هیروشیما شده بودند نیز با حضور آن ها در موزه صلح تهران برگزار شد.
سال گذشته فتحیان ریاست هیئت مدیره موزه صلح تهران، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و همچنین هنرمندانی همچون پرویز پرستویی، کیومرث پوراحمد، کمال تبریزی، نرگس آبیار، مرتضی رزاق کریمی، بیژن نوباوه و .... در جشنواره فیلم صلح و دوستی ایرانیان در هیروشیما حضور یافته بودند.

**بررسی سینمای اجتماعی
دهمین جلسه از سلسله نشست های نسبت سینمای ایران و منافع ملی با موضوع سینمای اجتماعی و نقد سازنده در حوزه هنری برگزار خواهد شد.
مرکز مستند سوره حوزه هنری از مدت ها قبل اقدام به برگزاری سلسله نشست هایی با عنوان نسبت سینمای ایران و منافع ملی با حضور نمایندگان طیف های مختلف فکری به منظور بحث درباره مسائل روز سینمای مستند و داستانی کرده است.
تاکنون 9 جلسه از این سلسله نشست ها با محوریت بررسی و آسیب شناسی سینمای اجتماعی ایران برگزار شده است و در آخرین جلسه نیز که با موضوع سینمای اجتماعی ایران و بحران جذب مخاطب برگزار شد، علیرضا داوودنژاد و علیرضا رئیسیان از کارگردانان سینما به بحث و گفت و گو پرداختند.
در همین رابطه، در دهمین جلسه از این سلسله نشست ها نیز جلیل سامان کارگردان سینما و تلویزیون، فرهاد توحیدی فیلم نامه نویس و رئیس سابق هیئت مدیره خانه سینما و همچنین ناصر هاشم زاده، فیلم نامه نویس و منتقد سینما پیرامون وضعیت سینمای اجتماعی در ایران و سینمای اجتماعی مطلوب به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
این نشست روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 19 در سالن امیرحسین فردی در محل حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سمیه برگزار خواهد شد و شرکت در این نشست ها برای عموم مخاطبان آزاد خواهد بود.
فراهنگ**9252 ** 1569



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن