تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802363643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنده نگه داشتن یاد شهدا از شرایط لازم بقای انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله فاضل لنکرانی: زنده نگه داشتن یاد شهدا از شرایط لازم بقای انقلاب اسلامی است قم - ایرنا - آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و خدمت به شهدا و خاندان شهدا یکی از شرایط لازم برای بقای انقلاب اسلامی است.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قم ، وی روز دوشنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم، افزود: باید یاد شهدا همیشه در جامعه زنده باشد اهداف و آرمان شهدادر رأس همه آرمان های مسئولان و مردم باشد.
وی تاکید کرد: بنیاد محصور در کار اداری و روزمره نیست این نهاد به دلیل خدماتی که به خانواده شهدا و در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا دارد ترویج وصایای شهدا را عهده دار و از اهمیت و جایگاه برجسته ای برخوردار است.
وی اضافه کرد: این انقلاب هنوز در مسیر حرکت است و نسل امروز و آینده باید شهدا را بشناسد و از ایشان الگو بگیرد و بلکه بهتر از گذشته همواره در میدان حضور داشته باشند.روحیه ایثار و شهادت طلبی باید تقویت شود.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: امروز شاهد نصب تصاویر شهدا به صورت گسترده در سطح شهر قم هستیم این کار بسیار اثر گذاری است و البته باید دائمی باشد و مردم به ویژه نسل جوان شهدا را نصب العین قرار دهند و بدانند که برای این انقلاب چه جانفشانی هایی شده است و با شهدا و راه شهدا هرچه بیشتر آشنا شوند.
وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، افزود: ایشان با قدرت و اعتمادی بی نظیر به صورت قاطعانه تعبیر می کنند که آمریکا غلط می کند بخواهد علیه این کشور تهدید نظامی نماید، ریشه این تعبیر قاطع و مقتدرانه برمی گردد به اینکه ایشان می داند اگر امروز دشمن بخواهد برای این نظام مسئله ای ایجاد کند جوانان غیوری که الگوی خود را این شهدا قرار داده اند به میدان می آیند، ما چنین نیروهایی داریم.
وی اضافه کرد: دشمن اکنون چنین تبلیغ می کند که مردم و جوان های این زمان مثل جوان های زمان گذشته نیستند، در حالیکه به نظر من همان روحیه در اینها هست، مردم ما از امام حسین(ع) دفاع از دین را یاد گرفتند، هر سال هم این بیعت در ایام محرم با امام حسین(ع) تجدید می شود.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: در اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم هیچ تردیدی نیست شهدا همان گونه که مقام شفاعت دارند از هرکس که در آرمان های انقلاب، امام(ره) و رهبری کوچک ترین سهل انگاری کرده مواخذه می کنند. باید به دینی که شهدا بر گردن ما دارند توجه کنیم این توجه آثار خوبی برای دنیا و آخرت دارد.
وی خطاب به مدیرکل بنیاد شهید قم، تاکید کرد: خون شهدا و مجاهدت ایثارگرانی چون شما ارزنده و جاویدان است و علاوه بر این ایثار خدمتی که شما به شهدا دارید اجر بسیار والایی دارد در این مسوولیت خدمات ارزنده ای را در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا دارید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم نیز در این دیدار به آمار بیش از 5 هزار شهید و آمار بیش از 11هزار جانباز استان اشاره کرد و افزود: از 6 هزار شهید روحانی در کشور 500 شهید روحانی مربوط به استان قم است.
سردار سید جواد هاشمی ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، افزود: امام(ره) فرمودند، بنیاد شهید افضل است و ما تلاش داریم تا این جایگاه را حفظ و تقویت کنیم و با زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا در جامعه، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.
وی اضافه کرد: امروز محضر شما عالم وارسته رسیده ایم تا از رهنمودهای حضرتعالی برای ادامه مسیر خدمت رسانی بهره مند شویم. ک/1
7406/ 6133/



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن