تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش علمی و کاربردی راهکاری با هدف ارتقا توانمندی و ایجاد اشتغال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آموزش علمی و کاربردی راهکاری با هدف ارتقا توانمندی و ایجاد اشتغال تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آموزشهای علمی -کاربردی راهکاری با هدف ارتقا توانمندی افراد در حوزه های گوناگون و ایجاد اشتغال در کشور است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علیرضا ناطقی روز شنبه از موسسه علمی - کاربردی تیبا بازدید کرد و با مسئولان و دانش پذیران این دانشکده در خصوص وضعیت آموزشی و چگونگی دستیابی آنها به بازار کار گفت و گو کرد.
وی اظهار داشت: آموزش های علمی و کاربردی می تواند منجر به اشتغال شود و دانشجویان در رشته های علمی کاربردی می توانند با کسب مهارت بر مبنای علمی به بازار کار دسترسی آسانتری بیایند.
وی تاکید کرد: وظیفه مسئولان حوزه کار حمایت از ایجاد فرصت های شغلی است و می تواند در ارائه کمک های معنوی به دانشجویان این موسسه برای دستیابی به اشتغال کمک های ارزشمندی کند.
به گفته ناطقی، بسیاری از دانش پذیران در رشته های زیبایی خود دارای اشتغال هستند و بسیاری از آنان دارای آموزشگاه می باشند.
این مقام مسئول در وزارت کار، افزود: ایجاد تعاونی های مشاغل می تواند تخصص ها و مهارتهای گوناگون را گردهم آورد و در صورت نیاز دیگر تعاونی ها نیروهای متخصص را به آنها معرفی کنند.
ناطقی در این بازدید با حضور در کلاسهای این موسسه به مسائل دانشجویان گوش داد و از آنها خواست ایده های خود را برای ایجاد فرصت های شغلی ارائه دهند.
دانشجویان در رشته های زیبایی در این موسسه خواستار توضیح بیشتر مسئولان حوزه کار در مورد افرادی که موفق به گرفتن مدرک در رشته های زیبایی می شوند با کسانی که به شکل سنتی این هنر را آموخته اند، شدند.
تعدادی از دانشجویان از راه اندازی دانشکده ای برای ارتقا علمی رشته های زیبایی خرسند بودند و اظهار داشتند: تحصیلات دانشگاهی در رشته های زیبایی دید جامعه را به متخصصان این رشته ها افزایش می دهد.
همچنین تعداد زیادی از دانشجویان این رشته ها که از شهرستانها برای ادامه تحصیل به تهران می آیند، خواستار مجازی شدن برخی از واحدهای درسی برای ممانعت از رفت و آمدهای متعدد آنها به تهران شدند.
ژاله خدایار رئیس موسسه علمی - کاربردی تیبا با اشاره به فعالیت این موسسه گفت: در این موسسه دو مقطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می کنند و در تابستان سال جاری، نخستین فارغ التحصیلان در دو مقطع یادشده از این موسسه فارغ التحصیل می شوند.
وی اظهار داشت: موسسه یادشده نخستین مرکز دانشگاهی در رشته مراقبت زیبایی در ایران است که در سال 92 با پذیرش دانشجویان در 6 رشته فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به اشتغالزایی در رشته های این موسسه، گفت: فارغ التحصیلان علاوه بر اخذ مدرک تحصیلی دانشگاهی از توانایی علمی و مهارتی پیشرفته در حوزه تخصصی برخوردار شده و توسط این مرکز بیش از 100 شغل جدید در گروههای مدیریتی، اجرایی، پشتیبانی، ستادی،مشاوره ای و پژوهشی در حوزه مراقبت زیبایی ایجاد می شود که دانشجو با توجه به علاقمندی خود می تواند از میان آنها شغل مناسب خود را انتخاب کند.
در پایان این بازدید مسئولان موسسه تیبا با مدیرکل حوزه خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشستی برگزار و در خصوص راهکارهای لازم برای توسعه اشتغال هرچه بیشتر در رشته های این موسسه گفت و گو کردند.
یادآور می شود، در این موسسه 400 دانش پذیر دختر و پسر تحصیل می کنند.
اقتصام(3)9123**1558



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن