تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798610144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویا تیموریان: جشنواره فیلم و عکس مادر به دنبال آموز ش های تخصصی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رویا تیموریان: جشنواره فیلم و عکس مادر به دنبال آموز ش های تخصصی است تهران - ایرنا - رویا تیموریان عضو شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم و عکس مادر یکی از اهداف مهم این جشنواره را آموزش های تخصصی درباره فیلمسازی و پایه و اساس آن از جمله تدوین، مونتاژ و غیره برای نیر و های جوان عنوان کرد.


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، تیموریان درباره ضرورت برگزاری جشنواره فیلم و عکس مادر گفت: با شرایطی که سینمای ایران امروز دارد و با توجه به اینکه حضور نیروهای با استعداد و جوان زیاد است، هر اتفاق فرهنگی برای سینما ضرورت دارد.
وی در ادامه افزود: هدف جشنواره فیلم و عکس مادر تکریم و ارزش نهادن به مقام والای مادر است است ضمن اینکه جشنواره های زیادی در کشور برگزار می شود که هیچ ضرورتی برای برگزاری آن وجود ندارد اما برگزاری جشنواره فیلم و عکس مادر حداقل سالی یک بار ضروری است.
براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی اولین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر، تیموریان در ادامه گفت: جشنواره فیلم و عکس مادر می تواند اتفاقات فرهنگی خوبی به دنبال داشته باشد البته باید به این نکته نیز توجه داشت که در مورد مسائل و امور فرهنگی اگر با سیاست های صحیح که کارآمد باشد جلو برویم قطعا به نتایج بهتری دست پیدا خواهیم کرد.
وی درباره نام جشنواره نیز گفت: انتخاب نام جشنواره تحت عنوان جشنواره ملی فیلم و عکس مادر می تواند بهانه ای باشد تا نیروهای بالقوه و خلاق گرد هم آیند و رویداد فرهنگی مهمی را رقم بزنند.
بازیگر برف همچنین گفت: باید توجه داشت که برگزاری جشنواره نباید تنها به صرف برگزاری آن و اینکه عده ای دیده شوند و سال های بعد از حضورشان استفاده نشود، باشد بلکه باید از همان ابتدا برای برگزاری جشنواره هایمان هدفی داشته باشیم تا در دوره های بعدی برگزاری نیز همان هدف را دنبال کنیم.
وی درباره انتخاب یک بانوی هنرمند به عنوان دبیر جشنواره نیز گفت: همانطور که می دانید دبیر بیشتر جشنواره ها مدیران دولتی و اغلب آقایان هستند و به ندرت اتفاق می افتد بانویی دبیر یک جشنواره باشد ضمن اینکه کمتر از هنرمندان برای دبیری جشنواره استفاده می شود بنابراین باید این موضوع را به فال نیک گرفت.
این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: سال ها پیش دبیر جشنواره تئا تر بانوان بودم اما در مورد خروجی آن با من همکاری نشد. به نظرم برای برگزاری یک جشنواره مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشت مدیریت صحیح است تا بتوانیم جشنواره را با اهداف مثبتی جلو ببریم و به سرانجام برسانیم.
تیموریان با بیان اینکه در جشنواره تئاتر بانوان طرح های زیادی ارایه شده ، ادامه داد: به عنوان مثال، طرحی بود مبنی بر اینکه در فرهنگسراها جایی برای آثار و عکس های بزرگان تئاتر درنظر گرفته شود و در نهایت همه این آثار جمع آوری و در جایی مانند موزه تئاتر نگهداری شود که در مورد مرحومه جمیله شیخی این کار صورت گرفت اما به نتیجه نرسید.
وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم تا جشنواره هایی که برگزار می کنیم تنها تشریفاتی نباشد ، خروجی خوبی را به دنبال داشته باشند اما متاسفانه این امر مهم رعایت نشده و به همین دلیل هم به کشور جشنواره ها معروف هستیم.
نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر به دبیری فاطمه گودرزی 6 تا 9 مردادماه در تهران برگزار می شود.
فراهنگ**9246**1601**



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن