تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799083236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظريف و مرادخاني ميهمانان ويژه شب هوشنگ کامکار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۲ب.ظ)
ظريف و مرادخاني ميهمانان ويژه شب هوشنگ کامکار موج- اجراي ارکستر سمفونيک البرز با رهبري سهراب کاشف با اجراي آثار هوشنگ کامکار روز گذشته (شنبه دوم خرداد) در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، کنسرت شب‌هاي آهنگ سازان ايراني با اجراي آثار هوشنگ کامکار و رهبري سهراب کاشف شب گذشته در سالن همايش‌هاي برج ميلاد با حضور دکتر جواد ظريف، وزير امور خارجه، علي مرادخاني، معاونت امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، پيروز ارجمند مدير دفتر موسيقي وزارت ارشاد، لوريس چکناوريان آهنگساز و رهبر ارکستر، دکتر محمد سرير عضو هيات مديره خانه موسيقي، احمد پژمان آهنگساز، داود گنجه‌اي نوازنده، حميدرضا نوربخش مديرعامل خانه موسيقي، کامبيز روشن روان آهنگساز، اردوان کامکار و پشنگ کامکار و... برگزارشد.
استارت برنامه با اجراي چند قطعه کلاسيک مانند؛ اورتور کارمن، شبي بر فراز کوه سنگي و فنلاند آغاز شد و ارکستر سمفونيک البرز با نظمي خاص اجراي بي‌نظيري را همان ابتدا از خود به نمايش گذاشتند.
اولين چيزي که در سالن خودنمايي مي‌کرد حضور تعداد زيادي اساتيد و هنرمندان درجه يک موسيقي در سالن بود که حضور ناگهاني وزير امور خارجه کشور نيز باعث تکميل آن شد،دکتر محمدجواد ظريف از درب بک استيج وارد سالن شد و مردم شوک زده و ايستاده او را غرق در تشويق کردند و فريادهاي ظريف دوستت داريم را پشت سر هم تکرار مي‌کردند، وزير امور خارجه همراه با علي مراد خاني وارد سالن شده و تا انتهاي اجرا در کنار يکديگر مشغول تماشاي اين اجرا بودند.
در همان ابتداي کار کليپي از هوشنگ کامکار از نمايشگرهاي داخل سالن پخش شد، او در اين کليپ گفت: قطعه «کجاييد اي شهيدان خدايي» را با پول کادوي مراسم ازدواجم ساختم، در آن زمان هيچ حمايتي از من و کارم صورت نگرفت، در بخش‌هايي از اين کليپ کامکار ضمن تقدير از برگزارکنندگان مجموعه برنامه‌هاي «شب آهنگسازان ايراني» گفت: چنين فعاليت‌هايي بسيار ارزشمند است و مي‌تواند به عنوان يک يادگاري براي هنرمندان موسيقي اين سرزمين باقي بماند.
اين آهنگساز در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود گفت: اينکه چگونه مردم کشور ما در آن سال‌هاي جنگ دست خالي در کوچه‌هاي خرمشهر مبارزه کردند و کوچه به کوچه فتوحات اين شهر را رقم زدند براي من موضوعي ارزشمند بود و دوست داشتم به سهم خودم کاري موسيقايي را انجام دهم به همين دليل «پوئم سمفوني خرمشهر» را ساختم که براي من خاطرات شيريني دارد.
هوشنگ کارمکار در آخر صحبت‌هايش نيز گفت: امشب شب بسيار فراموش شدني براي من است به همين جهت دوست دارم اين اجرا را با تمام وجود به استادي که باعث پيشرفت من در موسيقي شد تقديم کنم، اجراي امشب را با افتخار به حسين دهلوي تقديم مي‌کنم که نکات بسيار زيادي را در موسيقي به من آموخت.
در آنتراک بين بخش اول و دوم شب‌هاي آهنگسازان ايراني رهبر ارکستر، سهراب کاشف گفت: امروز هنرمندان بسيار بزرگي در اين اجرا حضور دارند که اگر بخواهم نام آن‌ها را ببرم پانزده دقيقه طول مي‌کشد، اما؛ لازم مي‌دانم در ابتدا از هوشنگ کامکار که اين قطعات را در اختيار ما قرار داد تشکر کنم که واقعا برايم ارزشمند است.
دوم اينکه لازم است از آقاي ظريف هم تشکر کنم و بگويم آقاي ظريف نيازي نيست بگم که شما چقدر باعث افتخار هستيد، به افتخار حضور گرم شما اين اجرا را بدون آنتراک تا آخر ادامه خواهيم داد.
در اواخر برنامه هوشنگ کامکار به دعوت رهبر ارکستر روي سن آمد و گفت: امروز يکي از بهترين روزهاي زندگي من بود نمي‌دانم که باز هم تکرار مي‌شود يا خير، از تمام عزيزاني که افتخار حضور دارند تشکر مي‌کنم و اعتراف مي‌کنم که به غير از اجراي حشمت سنجري در جاي ديگر چنين اجراي زيبايي را به چشم نديده بودم
ارکستر سمفونيک البرز ميزبان چهره‌هاي چون: جواد ظريف، علي مراد خاني، احمد پژمان، لوريس چکناوريان، داود گنجه‌اي، کامبيز روشن‌روان، محمد سرير، حميدرضا نوربخش، پيروز ارجمند، اردوان کامکار، پشنگ کامکار بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن