تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815265897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدا و ایثارگران سرمایه های عظیم جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهدا و ایثارگران سرمایه های عظیم جامعه هستند خبرگزاری پانا: مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان مركزی گفت: شهدا و ایثارگران سرمایه های عظیم جامعه هستند.
۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد ساعت 13:56

خبرگزاری پانا+شهدا و ايثارگران سرمايه هاي عظيم جامعه هستند

به گزارش خبرنگار پانا، الهل داد در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شركت توزیع نیروی برق استان مركزی افزود: آسایش، آرامش و امنیت امروز ملت ایران مدیون خون شهدایی است كه با از جان گذشتگی خود اجازه ندادند یك وجب از خاك كشور به دست بیگانگان بیفتد.
وی بر نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن به عنوان محور اصلی ایستادگی و پایداری تاكید و بیان کرد: اگر رشادت و ایثارگری‌های عزیزان ایثارگر نبود امروز این سرافرازی و افتخار برای ملت ایران وجود نداشت.
مسئول ایثارگران شركت توزیع نیروی برق استان مركزی نیز با بیان اینكه شهدا با نثار جان خود موجبات آرامش و سرافرازی ایران اسلامی را مهیا ساختند گفت: تداوم و پیروی از راه شهدا ضروری است.
محمد صالحی با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمندی برای جامعه هستند ابراز داشت: خدمت به این بزرگواران توفیق الهی است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن