تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820394575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سطحی نگری مهمترین آفت روابط عمومی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار نی ریز در جمع کارشناسان روابط عمومی؛ سطحی نگری مهمترین آفت روابط عمومی است خبرگزاری پانا: فرماندار نی ریز در جمع کارشناسان روابط عمومی گفت: روابط عمومی ادارات پل میان مردم و حکومت هستند و سطحی نگری مهمترین آفت این حوزه است.
۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد ساعت 12:33

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا امیری در ابتدای همایش یک روزه آموزش خبرنویسی ویژه کارشناسان روابط عمومی ادارات و نهادها با اشاره به نقش روابط عمومی ها اظهار کرد: نقش حساس و تاثیرگذار روابط عمومی ها در دنیای کنونی بر هیچکس پوشیده نیست.
فرماندار نی ریز با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: اعتقاد قلبی بنده به این است که روابط عمومی ادارات با گذراندن دوره های آموزشی مختلف می توانند به عنوان پل میان مردم و حکومت عمل کنند.
وی ادامه داد: در سال های گذشته انتقال اطلاعات در دنیا به سرعت و شتاب کنونی نبود و امروزه شاهد هستیم کوچکترین حادثه و رویداد در کمترین زمان به سراسر دنیا مخابره می شود.
امیری سطحی نگری را مهمترین آفت حوزه روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی ها به عنوان یک امانتدار هستند و در نقل و انتقال اطلاعات به عنوان چشم تیزبین دستگاه های اجرایی هستند.
فرماندار نی ریزبه نقش اساسی روابط عمومی در اجتماع اشاره و تصریح کرد: یکی از ابزارهای پیروزی در دنیای امروزی رسانه است و در نبرد عصر حاضر هرچه بهتر و مناسب تر از این ابزار استفاده کنیم، به بدست آوردن پیروزی نزدیک تر هستیم.
وی با استفاده از نگرش برخی مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص فعالیت روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: دست کم گرفتن نقش روابط عمومی ها هم از سوی مدیران دستگاه های اجرایی و هم خود کارشناسان روابط عمومی امری اشتباه است.
این مقام مسئول بار دیگر بر نقش ارزنده روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: صنف دید و نگرش از سوی برخی مدیران نسبت به روابط عمومی ها باید از سطح ادارات و نهادهای مختلف برداشته شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وضعیت رسانه در شهرستان نی ریز پرداخت و تعادل و ارتباط بین مسئولین و فعالان رسانه ای را خوب ارزیابی کرد.
امیری دراین باره اظهار کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند با امانت داری و دقت در انعکاس اخبار و گزارش های مختلف به افزایش روحیه امید و نشاط در جامعه کمک کنند.
وی به بحث تقوای رسانه ای گذری زد و گفت: انتظار این نیست که خبرنگاران تنها به تعریف و تمجید بپردازند شایسته است که با رعایت تقوای رسانه ای، دقت، صحت و امانتداری را در دستور کار خود قرار دهند.
در همایش یک روزه کارشناسان روابط عمومی ادارات، نهاد و سازمان های مختلف شهرستان نی ریز که با دوره آموزش خبرنویسی نیز همراه بود بیش از 70نفر حضور داشتند.
گفتنی است این همایش به مناسبت هفته روابط عمومی و به منظور ارتقاء سطح کیفی کارشناسان روابط عمومی از سوی فرمانداری و سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا در نی ریز برگزار شد.
خبرنگار: زهرا هیهات
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن