تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نشست مشورتی روابط عمومی و رسانه در کرمان مطرح شد ضرورت بازنگری شرح وظایف روابط عمومی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نشست مشورتی روابط عمومی و رسانه در کرمان مطرح شد
ضرورت بازنگری شرح وظایف روابط عمومی
سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان کرمان گفت: شرح وظایف روابط عمومی نیازمند یک بازنگری است، فعالیت روابط عمومی تنها به بروز کردن سایت و انتشار چند خبر نیست.

خبرگزاری فارس: ضرورت بازنگری شرح وظایف روابط عمومی



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رسول محمدحسنی صبح امروز در نشست مشورتی روابط عمومی و رسانه برای تحقق شعار سال اظهار داشت: شرح وظایف روابط عمومی نیازمند یک بازنگری است، فعالیت روابط عمومی تنها به بروز کردن سایت و انتشار چند خبر نیست. وی افزود: بعضا انتظار روابط عمومی‌ها این است که رسانه‌ها خبرهای تولید شده توسط آنها را انتشار دهند و این امر کفایت نمی‌کند. محمدحسنی بیان داشت: باید از توزیع محتوا به تولید محتوا برسیم، روابط عمومی‌ها باید بپذیرند که رسانه‌ها هم منافع سازمانی آنها را مدنظر دارند. سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان کرمان با تاکید بر تعریف مدل ارتباطی میان رسانه‌ و روابط عمومی گفت: استان کرمان در حال رویش توسعه‌ای است و صحبت استاندار در مورد اینکه رسانه‌ها نباید تنها به تبلیغ بپردازند، فرصت مغتنمی است که باید استفاده شود. محمدحسنی گفت: اما از سوی دیگر روابط عمومی‌ها هم باید در این مسیر تسهیل‌گر باشند، آیا روابط عمومی الان این امکان را فراهم می‌کند که مشکلات بیان شود و رفع نقص صورت گیرد.

انتهای پیام/80017/ب10

94/02/28 - 10:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن