تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820424399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازنگری مجدد وظایف و اختیارات روابط عمومی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بازنگری مجدد وظایف و اختیارات روابط عمومی ضروری است خبرگزاری پانا: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت : در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت ، نقش روابط عمومی ها باید پر رنگ تر از قبل باشد
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 08:20

خبرگزاری پانا+همایش روابط عمومی+قائمشهر

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد مظفری در نشست روسای ادارات و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، نقش روابط عمومی ها باید پر رنگ تر از قبل باشد، افزود: روابط عمومی کانون تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت است.
مظفری با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی هوشمندانه و هنرمندانه در کنار اطلاع یابی آگاهانه و هدفمند می تواند كارگشا باشد، اظهار داشت :  شناسائی دقیق فرصت ها و تهدیدها ، درک صحیح از اهداف سازمان و برقراری ارتباط دو وجهی باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار بگیرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد:‌ مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی با پرهیز از ارائه اطلاعات دروغین ، باید سواد رسانه ای خود را تقویت کنند.
وی با بیان اینکه منشور اخلاقی باید در اطلاع رسانی و حوزه فعالیت روابط عمومی ها مورد توجه باشد ادامه داد : بهسازی نیروها در بخش روابط عمومی و پیش بینی چالشها و آینده نگری و كمك به مدیران برای حل بحرانها نیز باید در دستور كار مدیران روابط عمومی قرار گیرد.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان برخورد عادلانه با رسانه ها، تسلط بر فناوریهای نوین برای حضور در شبكه های اجتماعی، مثبت اندیشی، حضور جدی و فعال در انجمنهای روابط عمومی را خواستار شد و گفت : بازنگری مجدد وظایف و اختیارات روابط عمومی ضروری است .
مظفری افزود:  وقتی مقام معظم رهبری با صراحت اعلام كردند كه مردم به مسئولان و دولت اعتماد كنند نباید افرادی با استدلال های غیرمنطقی و غیر كارشناسی به جای اعتماد سازی و آرامش در جامعه بذر بی اعتمادی و بی ثباتی بپاشند و انگیزه های خدمت را سست كنند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان تاكید كرد : استاندار مازندران از روز اول با شعار كار كار كار فعالیت خود را آغاز كرده و اقدامات و فعالیتهای بسیار خوبی در استان صورت گرفته است ولی در حوزه اطلاع رسانی فعالیتها نیاز به تلاش بیشتری است .
وی به گوشه ای از فعالیتهای انجام شده در استان اشاره كرد و گفت برای اولین بار در تاریخ مازندران ضریب برخورداری مازندران از اعتبارات ملی به بیش از 4 درصد رسیده است ، دهها طرح اقتصادی و گردشگری در استان آغاز شده است در زمینه امنیتی در تمام بخشها شاهد كاهش جرائم در استان بوده ایم مطالبات كارگران نساجی قائمشهر و مطالبات كارگران چیت سازی بهشهر پس از سالها انتظار پرداخت شده است برای اولین بار برای طرح ساماندهی دریا و ساماندهی سیلابها و آزاد سازی حریم رودخانه ها اعتبارات ملی در نظر گرفته شد.
وی به مظلومیت اطلاع رسانی در دولت و مازندران اشاره كرد و گفت : از وضعیت روابط عمومی در دستگاههای اجرایی استان و شهرستانها راضی نیستیم و  به نظر می رسد رسانه های استان نیز بیشتر رویكرد انتقادی پیدا كرده اند و هنوز با اهداف شعار سال و ایجاد امید و اعتماد در مردم فاصله زیادی دارند .
مظفری از مهندس محمدی فرماندار قائمشهر و شورای هماهنگی روابط عمومی این شهرستان به دلیل برگزاری برنامه های مناسب در حوزه روابط عمومی تقدیر و تشكر نمود و با اشاره به 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح نمود : انتظار داشتیم تا صدا و سیما كه خود نیز از خانواده ارتباطات است به حوزه ارتباطات و روابط عمومی توجه می كرد و به اهمیت و جایگاه این دو حوزه در برنامه های صدا و سیمای مازندران بیشتر اشاره می نمود.
گفتنی است در این مراسم به پاس تلاش های فرماندار قائمشهر در زمینه ارتقاء جایگاه روابط عمومی لوح تقدیر رئیس شورای اطلاع رسانی و معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به وی اهداء شد و از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرائی قائمشهر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.      
 
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن