تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812806698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام امام با عزت و تاريخ اين کشور گره خورده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۶ق.ظ)
استاندار کرمانشاه در جلسه شوراي اداري: نام امام با عزت و تاريخ اين کشور گره خورده است موج - جلسه شوراي اداري استان کرمانشاه به رياست رضايي بابادي استاندار و با حضور اعضاي اين شورا در سالن شهداي دولت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رضايي در اين جلسه با تبريک فرا رسيدن سوم خرداد روز فتح خرمشهر، آن را برگ زريني در تاريخ مبارزات ملت ايران ذکر کرد و اظهار داشت: آنچه رزمندگان در عمليات آزادسازي خرمشهر از خود نشان دادند اوج ايثار و شجاعت بود که در عمليات بيت المقدس خود متجلي شد و تاثير بسيار زيادي بر روحيه مردم و رزمندگان در ادامه دفاع مقدس داشت واين پيروزي بزرگ به قدري مهم بود که حضرت امام (ره) در جمله اي تاريخي عنوان کردند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.
استاندار افزود: فتح خرمشهر اين پيام را به همه بدخواهان نظام اسلاميمان داد که ملت ايران با توکل به خدا و با کمترين امکانات قادرند هرناممکني را ممکن ساخته و براي حفاظت از خاک ميهنشان جان و ما خود را بدهند.
وي سپس با تجليل از مقام شامخ آيت الله زرندي ، به برگزاري اولين سالگرد اين عالم رباني اشاره کرد و تصريح کرد:آيت الله زرندي شخصيتي بود که سال ها و در سخت ترين شرايط در کنار مردم کرمانشاه ماندکه مردم قدردان اين استان نيز در مراسم خاکسپاري و ترحيم ايشان نشان دادند تا چه اندازه به ايشان علاقه مند بودند و مسلما هيچ گاه زحمات و خدمات اين شخصيت بزرگ و عالم وارسته در تاريخ اين انقلاب فراموش نمي شود.
وي با اشاره به برگزاري مراسم اولين سالگرد ارتحال آيت الله زرندي در هفته آينده، از عموم مردم کرمانشاه، مديران و مسوولين دعوت کرد تا با حضور در اين مراسم بارديگر ياد و خاطره آن مجاهد فقيه را گرامي بدارند.
استاندار کرمانشاه در ادامه به در پيش بودن سالگرد ارتحال امام خميني (ره) اشاره و گفت:نام امام با عزت و تاريخ اين کشور گره خورده است و انقلاب و نظام اسلامي ما هرآنچه را که از عزت و افتخار و سربلندي دارد مرهون حضرت امام (ره) است وامام (ره) بود که با مجاهدت ها و راهبري هاي خود ، عزت و استقلال از دست رفته ملت ايران را به آن ها باز گرداند آن هم در شرايطي که کسي شهامتکوچکترين مخالفتي با رژيم ستمشاهي را نداشت.
رضايي بابادي تاکيد کرد: تاثير امام بر سرنوشت اين کشور به گونه اي است که شاهد پيشرفت روزافزون اين کشور در عرصه هاي مختلف هستيم و اگر امروز ايران به يک ابرقدرتتبديل شده به خاطر انقلاب و عزتي است که حضرت امام (ره) نصيب ملت ايران کرد، عزتي که روز به روز با رهبري داهيانه مقام معظم رهبري در حال افزايش است.
وي افزود:از دستگاه هاي اجرايي مي خواهم که تا هر اندازه که مي توانند درهر چه با شکوه تر برگزار کردن مراسم سالگرد امام و اعزام عاشقان به مرقد مطهر امام تلاش و فعاليت نمايند.
رضايي سپس به در پيش رو بودن انتخابات مهم خبرگان و مجلس شوراي اسلامي در اواخر اسفند امسال اشاره کرد و ضمن مهم ارزيابي کردن برگزاري هر چه باشکوه تر و سالم اين انتخابات اظهار کرد: دولت تدبير و اميد تمام تلاش خود را براي برگزاري يک انتخابات باشکوه بکار خواهد گرفت و رييس جمهوري و تمامي اعضاي دولت نيز بررعايت قانون و مقررات در انتخابات و صيانت از آراي مردم اصرار و تاکيد دارند.
وي افزود: ترديد ندارم که همه عوامل برگزاري انتخابات تمام سعي و تلاششان را به کار خواهند گرفت تا زمينه برگزاري انتخاباتي سالم ، کم حاشيه وبا حضور حداکثري مردم را فراهم کنند و هر شخصي که انتخاب مي شود با هر ديدگاه و سليقه اي براي دولت محترم مي باشد.
رضايي بابادي وظيفه فرمانداران و مديران دستگاه هاي اجرايي را در اين عرصه خطير ذکر کرد و بيان داشت:فرمانداران بايد مراقب باشند که اصل بيطرفي و امانت داري را رعايت کنند و بدانند که وظيفه اصلي آنها برگزاري يک انتخابات سالم و خوب است و انشااله انتخاباتي در شان اين مردم برگزار خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن