تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820540098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس خانه صنعت و معدن: حقوق مصرف کننده در گرو حمایت از تولید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس خانه صنعت و معدن: حقوق مصرف کننده در گرو حمایت از تولید است مشهد - ایرنا - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: رعایت حقوق مصرف کننده با مراقبت و حمایت از تولیدکنندگان میسر است.


حسن حسینی روز پنجشنبه در دومین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان خراسان رضوی در مشهد افزود: رعایت حقوق مصرف کننده بخشی از حقوق شهروندی و ابتدایی ترین و اصولی ترین حقوقی است که مردم یک جامعه باید از آن برخوردار باشند.
وی گفت: رعایت نکردن حقوق مصرف کننده در برخی اوقات باعث آسیب به جامعه می شود بطور مثال وقتی کارخانه ای بدون رعایت ضوابط زیست محیطی کالایی را تولید کرد حقوق همه جامعه را زیر پا گذاشته است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: توسعه زمانی همه جانبه خواهد بود که توسعه پایدار را بتوانیم در کشور نهادینه سازیم.
مجتبی مزروعی افزود: امروز اگر می خواهیم در بحث صنعت و خودروسازی تحول و تحرکی داشته باشیم باید مسائل اجتماعی، زیرساختی و زیست محیطی را مورد توجه قرار دهیم.
وی با بیان اینکه مدیریت توسعه طی 10 سال گذشته در کشور مورد انتقاد است گفت: هر پیکره ای که بطور یکطرفه مورد بهره برداری قرار گیرد با فقر استهلاک مواجه خواهد شد و فقر نیز سیر تخریبی را به دنبال دارد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی مهاجرت بی رویه روستاییان و سکنا گزیدن نیمی از جمعیت استان در شهرها را یکی از چالشها در مدیریت توسعه عنوان کرد.
وی افزود: از سوی دیگر طی سالهای گذشته از منابع آبی بطور یک سویه استفاده کرده ایم و هم اکنون در بخش تولید با بحران آب مواجه هستیم.
مزروعی تاکید کرد: برای توسعه پایدار و جبران مافات امروز نیاز به حمایت از مصرف کننده داریم و برای تامین غذای سالم جامعه و منابع پایه توجه علمی به موضوع ضروری است لذا باید از هر حرکت احساسی پرهیز شود.
وی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی از ظرفیتهای بالایی برخوردار است گفت: صنایع تبدیلی امروز وضعیت مطلوبی دارند و امید است با توسعه صنایع در بخش کشاورزی و در تمام شئونات از بخش تولید تا مصرف بتوانیم به توسعه پایدار دست یابیم.
دومین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد.
3027/1858



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن