تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور وزیر صنعت و معدن برتشکیل صندوق حمایت از کارآفرینی زنان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشاور وزیر صنعت و معدن برتشکیل صندوق حمایت از کارآفرینی زنان تاکید کرد مشهد - ایرنا - مشاور امور زنان و خانواده وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تشکیل صندوق حمایت از کارآفرینی زنان در برنامه ششم توسعه ضروری است.


سهیلا جلودارزاده روز یکشنبه در جمع زنان بازرگان و فعال در عرصه تولید و تجارت خراسان رضوی در مشهد افزود: در صورتی که این صندوق تشکیل شود می تواند با پرداخت تسهیلاتی با سودهای اندک و در حد کارمزد از کارآفرینی زنان حمایت کرده و اشتغال و کارآفرینی آنان را تسریع و تسهیل کند.
وی با بیان اینکه طبق آمارهای رسمی 2،5 میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد اظهار کرد: این جمعیت به شغل و کار نیاز دارند که باید برای آن برنامه ریزی و اقدام شود.
وی گفت: اتاق های بازرگانی نیز باید با افزایش مشارکت و حضور زنان در عرصه ها اقتصادی و باز کردن فضا نقش نیمی از جمعیت کشور را در این حوزه قوی و پررنگ نمایند.
وی با بیان اینکه شبکه ارتباطی قوی بین زنان مدیر و کارآفرین در کشور وجود ندارد ادامه داد: اتاق زنان مدیر در خانه مدیران کشور تشکیل می شود که این امر اقدامی در راستای تسهیل ارتقای زنان مدیر در کشور می باشد.
جلودارزاده اظهار کرد: برای افزایش توانمندی زنان ایجاد تشکل ها و شبکه ای از تشکل های زنان از قبیل تشکیل گروه های خیرین کارخانه ساز و کارآفرین ضروری است.
وی همچنین از برپایی نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار طی سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه سال گذشته نیز برای نخستین بار در کشور برپا شد.
وی افزود: نمایشگاه مزبور اواخر شهریور ماه امسال به صورت بین المللی در چهار سطح با حضور زنان فعال در عرصه اقتصاد کشور و با گرایش و رویکرد کارآفرینی و اشتغال و توسعه صادرات برگزار می شود.
وی همایش دو روزه بین المللی را در این راستا از دیگر برنامه های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: اهدای جایزه بانوی کارآفرین سال و نیز انتشار کتاب سال فعالیت های اقتصادی زنان هم در این زمینه برنامه ریزی شده است.
1906 / 6053



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن