تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815253787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به خیرین تسهیلات بانکی بدون سقف تخصیص داده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به خیرین تسهیلات بانکی بدون سقف تخصیص داده می شود خبرگزاری پانا: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه از پرداخت تسهیلات بانکی بدون سقف جهت امر مدرسه سازی به خیرین خبرداد و گفت: سود این تسهیلات توسط دولت پرداخت می شود.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت ساعت 11:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، مرزبان نظزی با اعلام این خبر افزود:  با مشارکت 30 درصد از کل هزینه توسط خیرین مدرسه ساز پروژه به نام آن خیر ثبت می شود.
مرزبان نظری همچنین در ادامه گفت:  اگر خیرین 50 درصد از پروژه ساخت مدارس را بپردازند دولت موظف است مابقی هزینه ساخت را تقبل کند.
مدیر کل نوسازی و تجهیز استان گفت: در سال 92 تعداد 2000 کلاس درس اصلاح شده و حذف بخاری گازی در این مدارس انجام شده است.
وی به تراکم بالای دانش آموزان در مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت : هم اکنون 11 مدرسه در این قسمت ساخته شده است اما با توجه به تراکم جمعیت در این مناطق نیاز به ساخت 50 مدرسه با 500 کلاس درس دیگر وجود دارد.
نظری گفت: از 41 مصوبه سفر مقام معظم رهبری در بخش نوسازی مدارس در استان همگی اجرایی شده اند و تعدادی نیز به بهره برداری رسیده است .
مدیر مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه به اجرای بازسازی 297 پروژه با 1700 کلاس درس و زیر بنای 172 هزاری متری از سال 85 تا کنون اشاره کرد و گفت: مدارس استان همگی شناسنامه دار هستند، به این معنی که ارزیابی فنی بر روی آنها صورت گرفته و مدارسی که نیاز به ایمن سازی دارند نیز مشخص شده اند.
نظری از ساخت 35 سالن ورزشی با زیر بنای 35 هزار متر مربع در مدارس استان خبر داد و گفت: برای ساخت این سالن ها مدارس دخترانه بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند تا دانش آموزان دختر بتوانند در سالن های سرپوشیده به راحتی ورزش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن