تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801300092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از معلمان باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تجلیل از معلمان باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود ساری - ایرنا - مدیر مجمع عالی نخبگان مازندران گفت: تجلیل از معلمان باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود و همگان باید برای تحقق این امر تلاش کنند.


احمد فاطمی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از150 معلم نمونه شهرستانی، استانی و کشوری بابل و نیز تنی چند از پیشکسوتان و مدیران نمونه مدارس این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: ارج نهادن به مقام معلم توسعه فرهنگ خوبی ها در جامعه می باشد و این تجلیل ها می تواند جوانان خلاق و با انگیزه را وارد عرصه تعلیم و تربیت کند.
وی اظهارداشت: معلمان نقش بسیار برجسته ای در پیشرفت جامعه اسلامی مان دارند و اگر امروز ایران اسلامی ما در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دستاوردهای بزرگی یافته است حاصل تلاش و دلسوزی معلمان بی ادعا است.
وی ادامه داد: در دنیای امروز آنچیزی که برای کشورها قدرت می آورد پیشرفت های علمی است و بدون تردید معلمان دلسوز می توانند با تربیت نسل پویا و خلاق زمینه پیشرفت و تعالی کشور را فراهم کنند.
فاطمی این را هم گفت که دغدغه معیشت هیچگاه باعث توقف خلاقیت و نوآوری از سوی معلمان نشده است اما امیدواریم مسئولین به این باور دست یابند که در دنیای پیشرفته امروز معلمان نباید دغدغه مادی داشته باشند.
مدیر مجمع عالی نخبگان مازندران ابراز امیدواری کرد مسئولین در هر عرصه خدمت رسانی که هستند با تمام وجود و بدون نقص کارشان را انجام دهندتا همگام و همسوی با هم زمینه توسعه پایدار ایران اسلامی فراهم شود.
مدیر آموزش و پرورش بابل نیز در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی ، جامعه و نهادهای اجتماعی از معلم تجلیل کنند.
همت احمدی ضمن قدردانی از مجمع عالی نخبگان مازندران که مراسم تجلیل از معلمان را به نحو شایسته انجام داده است؛ افزود: امیدواریم با همگانی شدن فرهنگ تکریم از معلمان شاهد ارتقا جایگاه معنوی معلمان در جامعه باشیم.
شهرستا ن 511 هزار نفری بابل دارای 74 هزار دا نش آموز و 12 هزار معلم می باشد.ک/2
7328/6097



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن