تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802225216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین های دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی اصفهان تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برترین های دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی اصفهان تجلیل شدند اصفهان- ایرنا- دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان روز چهارشنبه با معرفی روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف برگزار شد.


به گزارش ایرنا، برای این جشنواره در اردیبهشت امسال از سوی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان فراخوان شد و روابط عمومی های استان آثار خود را تا بیست و چهارم اردیبهشت به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.
با توجه به تنوع فعالیت های روابط عمومی ها، ارزیابی و ارسال آثار در بخش های شش گانه اطلاع رسانی و انتشارات، تبلیغات و مناسبت ها، روابط عمومی الکترونیک، تشریفات، برنامه ریزی، بهبود و توانمندسازی، تحقیق، پژوهش و افکارسنجی برگزار شد.
در بخش اطلاع رسانی و انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، شرگت گاز استان و شرکت فولاد مبارکه سپاهان نیز لوح تقدیر دریافت کردند.
در بخش تحقیق، پژوهش و افکارسنجی، شرکت آب و فاضلاب و شرکت گاز استان اصفهان تندیس و لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کردند.
در بخش برنامه ریزی، بهبود و توانمندسازی نیز جهادکشاورزی و مخابرات استان مفتخر به کسب تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند و شرکت توزیع برق نیز لوح تقدیر این بخش را به خود اختصاص داد.
همچنین در بخش تبلیغات و مناسبت ها، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، شرکت آب و فاضلاب، جمعیت هلال احمر، شرکت پرشین فولاد و نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان رسید و انجمن صنفی روزنامه نگاران، انجمن ورزشی نویسان اصفهان، سازمان بسیج رسانه و شرکت قارچ یکتای سپاهان لوح تقدیر این بخش از جشنواره را دریافت کردند.
در بخش تشریفات دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان نیز اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان؛ سازمان فنی و حرفه ای؛ اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و توزیع برق تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند و لوح تقدیر این بخش نیز به شرکت پرشین فولاد و جهاد کشاورزی رسید.
در بخش روابط عمومی الکترونیک نیز اداره حفاظت محیط زیست، شرکت گاز و اداره کل گمرک استان مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند و از شرکت نمایشگاه های بین المللی، مخابرات، اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با لوح تقدیر تجلیل شد.

** اخلاق در روابط عمومی از اهمیت بسزایی برخوردار است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم گفت: اخلاق در روابط عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و در این حرفه باید اخلاق اسلامی و خدامحوری مد نظر قرار گرفته شود.
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی با بیان اینکه اطلاع رسانی نباید فقط در حد نخبگان و خواص جامعه باشد، افزود: وظیفه روابط عمومی ها اطلاع رسانی به آحاد مردم جامعه است که این اصل یعنی توجه به مردم یکی از توفیقات جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: ارتباط کسترده و سازنده، توجه به مردم و بیان همه موارد موجود که اصلی دینی و قرآنی است، سه اصل مهم در فعالیت روابط عمومی های سازمان ها و ادارات است.
وی در پایان از فعالیت روابط عمومی های سازمان ها و ارگان های مختلف استان اصفهان قدردانی کرد.
باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، کاپ قهرمانی و شال نماد این باشگاه را به مراسم تجلیل از برترین های دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان آورد و از آن رونمایی کرد.
مراسم تجلیل از برترین های دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات، برخی مسوولان استانداری و شهرداری اصفهان و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
پ/ 7135/ 6508



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن