تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802903836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متخصص فناوری اطلاعات: روابط عمومی های کشور باید خلاق و نوآور شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: متخصص فناوری اطلاعات: روابط عمومی های کشور باید خلاق و نوآور شوند اصفهان- ایرنا- متخصص فناوری ارتباطات و اطلاعات و استاد دانشگاههای ایران و آمریکا گفت: در امور روابط عمومی های کشور باید نوآوری و خلاقیت ایجاد و تعریف و شیوه سنتی روابط عمومی به شکلی جدید تبدیل شود.


به گزارش ایرنا، دکتر علی اکبر جلالی که از او به عنوان « پدر فناوری اطلاعات ایران» نیز یاد می شود، روز چهارشنبه در دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، با اشاره به شعار سال 2015 روز جهانی روابط عمومی با عنوان "ارتباطات و فناوری اطلاعات به سمت نوآوری" اظهار کرد: روابط عمومی ها باید نگرش و دید خود را تغییر دهند.
فوق دکترای برق از دانشگاه ویرجینیای غربی آمریکا با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید در جهت دانش بنیان شدن پیش روند، افزود: سازمان های امروز باید سازمان هایی یادگیرنده باشند و به واکاوی داده ها و بررسی امور اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ایران از میان 181 کشور جهان، رتبه 156 را در جهانی شدن دارد، افزود: این رتبه به صورت اختصاصی در جهانی شدن اقتصادی 150، جهانی شدن اجتماعی 146و جهانی شدن سیاسی 91 است که رتبه ای بسیار پایین برای ماست اما در جهانی شدن در دانش نانو تکنولوژی خوشبختانه رتبه هشتم در اختیار ایران است.
وی بیان کرد: جهان در عصر جهانی شدن به سر می برد اما ایران همچنان به صورت مستقل عمل می کند و هنوز با جهانی شدن فاصله بسیاری داریم.
این متخصص فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) تصریح کرد: برخلاف باور بسیاری از مردم، تکنولوژی اولین عامل مهم در بروز تغییرات در جهان امروز است و پس از آن به ترتیب مسائل اجتماعی، صادرات و واردات و اقتصاد و در آخرین درجه مسائل سیاسی قرار دارد.
وی یکی از راه های تسریع در جهانی شدن را بهره گیری از فضای سایبری در روابط عمومی ها خواند و ادامه داد: آینده نگری، توانمندسازی، خودکارسازی، طراحی برنامه های امن سازی، خدمات نوین خلاقانه، تصمیم گیری و برنامه ریزی صحیح از نقش ها و تاثیرات استفاده از فضای سایبری در روابط عمومی هاست.
جلالی با اشاره به اینکه، مردم، سازمان و دولت مخاطبان اصلی روابط عمومی ها هستند، گفت: نقش امروز روابط عمومی ها در جهان جدید فقط کسب و کار و بازاریابی است.
وی نیاز به ارتباطات، اطلاعات آنی، شناخت جهانی شدن، شناخت اقتصاد دانش بنیان، پذیرش ریسک بیشتر، درک فرصت ها و تهدیدات فضای سایبری و منابع انسانی دانش بنیان را از نیازهای امروز روابط عمومی ها در فضاهای سایبری دانست و افزود: انقلاب در امر روابط عمومی تنها با همگرایی ارتباطات و اطلاعات محقق می شود.
علی اکبر جلالی کسب جایزه eASIA 2007 منطقه آسیا و اقیانوسیه در نوآوری و خلاقیت در پروژه اولین مرکز ICT روستایی کشور از طرف AFACT ، تالیف بیش از 100 مقاله علمی ارائه شده در مجلات و کنفرانسهای علمی داخلی و خارجی در حوزه مهندسی برق و کنترل و ارائه 1200 مقاله در حوزه فناوری اطلاعات و نیز تالیف 54 عنوان کتاب را در کارنامه کاری و علمی خود دارد.
دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان روز چهارشنبه با معرفی روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف برگزار شد.
برای این جشنواره در اردیبهشت امسال از سوی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان فراخوان شد و روابط عمومی های استان آثار خود را تا بیست و چهارم اردیبهشت به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.
با توجه به تنوع فعالیت های روابط عمومی ها، ارزیابی و ارسال آثار در بخش های شش گانه اطلاع رسانی و انتشارات، تبلیغات و مناسبت ها، روابط عمومی الکترونیک، تشریفات، برنامه ریزی، بهبود و توانمندسازی، تحقیق، پژوهش و افکارسنجی برگزار شد.
در بخش اطلاع رسانی و انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، شرگت گاز استان و شرکت فولاد مبارکه سپاهان نیز لوح تقدیر دریافت کردند.
در بخش تحقیق، پژوهش و افکارسنجی، شرکت آب و فاضلاب و شرکت گاز استان اصفهان تندیس و لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کردند.
در بخش برنامه ریزی، بهبود و توانمندسازی نیز جهادکشاورزی و مخابرات استان مفتخر به کسب تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند و شرکت توزیع برق نیز لوح تقدیر این بخش را به خود اختصاص داد.
همچنین در بخش تبلیغات و مناسبت ها، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، شرکت آب و فاضلاب، جمعیت هلال احمر، شرکت پرشین فولاد و نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان رسید و انجمن صنفی روزنامه نگاران، انجمن ورزشی نویسان اصفهان، سازمان بسیج رسانه و شرکت قارچ یکتای سپاهان لوح تقدیر این بخش از جشنواره را دریافت کردند.
در بخش تشریفات دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان نیز اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان؛ سازمان فنی و حرفه ای؛ اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و توزیع برق تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند و لوح تقدیر این بخش نیز به شرکت پرشین فولاد و جهاد کشاورزی رسید.
در بخش روابط عمومی الکترونیک نیز اداره حفاظت محیط زیست، شرکت گاز و اداره کل گمرک استان مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند و از شرکت نمایشگاه های بین المللی، مخابرات، اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با لوح تقدیر تجلیل شد.
پ/7135/ 6508



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن