تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار میاندرود: نقش روابط عمومی ها در انتقال اطلاعات برجسته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار میاندرود: نقش روابط عمومی ها در انتقال اطلاعات برجسته است ساری - ایرنا - فرماندار شهرستان میاندرود نقش روابط عمومی ها در انتقال اطلاعات را برجسته دانست و گفت : روابط عمومی ها در انعکاس موفقیت های نظام نقش مهمی داشتند.


ارسطو قادری روز سه شنبه در نشست روابط عمومی‎های ادارات این شهرستان با اشاره به رشد چشمگیر روابط عمومی در چند سال‎ اخیر اظهار داشت: با این وجود باید تلاش بیشتری برای اطلاع‎رسانی به مردم برای جلوگیری از ایجاد برخی فضاهای نگرانی در بین آنان توسط رسانه‎های بیگانه انجام شود.
وی یکی از ویژگی مدیریتی امام راحل را بیان مسائل مهم کشور به مردم دانست و گفت: امام خمینی (ره) به کرامت انسانی و ارزش مردم اعتقاد ویژه‎ای داشتند و مواردی که حتی به نظر محرمانه می رسید را برای مردم بازگو می کردند چراکه نقطه اتکا انقلاب، دین و اسلام را مردم می دانستند.
فرماندار میاندورود روش مدیریتی رهبر معظم انقلاب را نیز همانند امام راحل همگام با مردم دانست و افزود: دوام و قوام حکومت‏ ها به حضور و مشارکت مردم بستگی دارد.
وی ادامه داد: امروز که بیش از 98 درصد رسانه‎های جهان در اختیار استکبار است، نقش روابط عمومی‏ ها در انعکاس خدمات دستگاه ‏ها و تبلیغ صحیح در مسیر جمهوری اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است.
قادری کار روابط عمومی را گرفتن و ارائه اطلاعات عنوان کرد و افزود: اگر مدیر بداند که روابط عمومی در انتشار اقدامات و خروجی عملکردش نقش موثر دارد نگاه ویژه ای به این واحد پیدا می کند.
این مسوول با تاکید بر ضرورت پاسخ‎گویی مدیران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی به مردم گفت: برخی از مدیران به ندرت برای اطلاع‏ رسانی به مردم در رسانه‎ها دیده می‎شوند و از ارائه اطلاعات امتناع می ورزند که این رویه باید اصلاح شود و به نوعی با آنها ارتباط برقرار کنیم.
وی هدف از برپایی چنین نشستهایی را نشان دادن ارزش و جایگاه روابط عمومی ها به مدیران و مردم دانست و گفت: اگر نقش شما در جامعه موثر نبود چنین نمی شد تا یک روز را به نام شما معرفی کنند.
قادری با اشاره به اینکه مدیران ضعیف روابط عمومی‎های ضعیف دارند، اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش برجسته ای در انتقال اطلاعا ت بر عهده دارند و نباید فشار کاری را بهانه‎ای برای کم‎کاری در اطلاع‏ رسانی به مردم عنوان کنند که این امر هرگز قابل قبول نیست.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید درمیاندورود رویداد مهم امسال را برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دانست و تاکید کرد: ادارات موظف به فراهم کردن شرایط برپایی هر چه بهتر این انتخابات هستند ونباید نسبت به حزب و یا کاندیداتوری از خود حمایت و یا مخالفت نشان دهند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندرود در این جلسه با اهدای هدایا از زحمت کشان عرصه روابط عمومی شهرستان تجلیل شد.ک/1
6097



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن