تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته های تخصصی روابط عمومی و رسانه در کرمان تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمیته های تخصصی روابط عمومی و رسانه در کرمان تشکیل می شود کرمان - ایرنا - سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان گفت: کمیته های تخصصی نشست مشورتی روابط عمومی ها و رسانه در کرمان تشکیل می شود.


به گزارش ایرنا نقی عظیمی زاده روز دوشنبه در نشست مشورتی روابط عمومی ها و اصحاب رسانه استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری افزود: این کمیته ها با همکاری خانه مطبوعات و انجمن روابط عمومی استان تشکیل و از افراد شرکت کننده در این نشست نیز برای حضور در آنها دعوت می شود.
وی بیان کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت محور اصلی نشست مشورتی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه هاست.
وی از نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی به عنوان اقدام هوشمندانه معظم له یاد کرد و گفت: این نشست به منظور برقراری بیش از پیش همدلی و همزبانی بین دولت و ملت با حضور روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در جامعه برگزار شد.
سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان با طرح این سووال که روابط عمومی و رسانه ها چه کارهایی باید انجام دهند تا همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بیش از بیش شود افزود: استاندار کرمان به مناسبت هفته روابط عمومی ها پیامی صادر کرد که هفت شاخص را در این پیام می توان برشمرد.
وی اخلاق مداری و صداقت را شاخص نخست مورد تاکید استاندار کرمان به روابط عمومی ها در این پیام معرفی کرد و گفت: حدود هزار نیرو در بیش از 200 روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان مشغول به فعالیت هستند که این افراد وظیفه دارند خدمات انجام شده در دولت را به اطلاع مردم برسانند.
عظیمی زاده به تاکید استاندار کرمان بر تلاش برای جلوگیری از ایجاد گسست بین مردم و دولت اشاره و تصریح کرد: اخلاق مداری و استفاده از ابزارهای جدید علم ارتباطات در روابط عمومی ها جلوی این گسستگ را می گیرد.
وی از انتخابات به عنوان دیگر موضوع مطرح شده در پیام استاندار کرمان به مناسبت روز روابط عمومی ها نام برد و گفت: برگزاری دو انتخابات حساس و مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری را پیش رو داریم.
وی افزود: روابط عمومی ها برای حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف مانند انتخابات برنامه ریزی کنند.
سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان گفت: اصحاب رسانه در کنار روابط عمومی های دستگاه های اجرایی وظیفه خطیر تنویر افکار عمومی و آگاه سازی جامعه را بر عهده دارند.
وی اظهار کرد: اصحاب رسانه و روابط عمومی ها رسالت مشترکی را در زمینه اطلاع رسانی بر عهده دارند که این وجه مشترک این دو گروه را در کنار هم قرار داده است.
وی به برخی تنگناها و محدودیت های روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در راستای انتشار اخبار اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه نماینده افکار عمومی هستند و اطلاع رسانی به مردم را وظیفه خود می دانند.
عظیمی زاده تصریح کرد: اطلاع رسانی در حال حاضر با وجود شبکه های اجتماعی مختلف از دست یک یا چند گروه خاص خارج شده است.
وی بر آموزش فعالان روابط عمومی و خبرنگاران در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: به روز بودن اخبار و اطلاعات نیروی متخصص می خواهد و خبری که از طریق روابط عمومی منتشر می شود باید برای مخاطب حاوی اطلاعات مفید و تازه باشد.
وی تصریح کرد: خبر بدون سابقه ارزش چندانی ندارد زیرا مخاطب اطلاعات خاصی از آن بدست نمی آورد.
در این نشست مدیران روابط عمومی و رسانه های استان کرمان نیز به بیان دیدگاه ها و راهکارهای خود درباره تعامل بیشتر این دو حوزه پرداختند.
3029/3028



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن