تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820943861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بمنظورترویج فرهنگ نیکوکاری طرح هبه در شهرری اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بمنظورترویج فرهنگ نیکوکاری طرح هبه در شهرری اجرا می شود شهرری - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای طرح فرهنگی و معنوی هبه با هدف تامین کالاهای مورد نیاز نیازمندان در جنوب تهران خبرداد.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، برومند نامداری با بیان اینکه خانواده های نیازمند و کم برخوردار برای تامین کالاهای مورد نیاز زندگی، می توانند با مراجعه به مرکز خدمات اجتماعی این شهرداری تحت پوشش طرح معنوی هبه قرار بگیرند، اظهار داشت: طرح هبه علاوه بر دستگیری از خانواده های نیازمند فرهنگ روحیه نیکوکاری و حس نوع دوستی را ترویج رواج می دهد.
وی رسیدگی به نیازمندان را یکی از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و افزود: با اجرای طرح معنوی هبه، فرهنگ انفاق و استفاده بهینه از اقلام و کالاهایی که سالم و قابل استفاده هستند نیز در جامعه نهادینه می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان یادآورشد: متقاضیان استفاده از این طرح و خانواده هایی که می خواهند با اهدا کالا مشارکت کنند، می توانند به مرکز خدمات اجتماعی شهرداری واقع در میدان سلمان فارسی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 55937617 تماس بگیرند.
*** زنده گیری بیش از 200 سگ ولگرد در محدوده منطقه 19 از ابتدای سال
رییس اداره ساماندهی منطقه 19 شهرداری تهران، از زنده گیری 264 سگ ولگرد در سطح محدوده طی دوماه اول سال خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسن عصمتی با اعلام این خبراظهار داشت: در راستای تحقق طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک، اکیپ زنده گیری سگ های ولگرد از ابتدای سال با گشت زنی در سطح نواحی، اطراف پارکینگ های حرم مطهر و بوستان ولایت، 264 سگ ولگرد را زنده گیری و به مرکز نگهداری حیوانات در کرج منتقل کرده اند.
وی مبارزه با جانوران موذی را در راستای حفظ بهداشت و پاکسازی محیط زیست از دیگر اقدامات اجرایی در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک اعلام کرد و افزود: طی این دوماه درمجموع 466 منفذ فعال شناسایی شده و هزار و 864 مورد نیز طعمه گذاری انجام شده است.
عصمتی با بیان اینکه به منظور مبارزه با موش ها فعالیت 76 مورد دریچه گذاری و 110 مورد نیز تله گذاری، بیان داشت: برگزاری کلاس های آموزشی و نصب پلاکارد از جمله اقدامات آموزشی این اداره در اماکن عمومی منطقه بوده است.
علاوه براین از ابتدای سال به 95 پیام ثبت شده در سامانه 137 که نشان از مشارکت شهروندان منطقه در امر مبارزه با جانوران مضر شهری دارد، رسیدگی شده است.
*** افزایش تجهیزات هوشمند معابر منطقه 15
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از افزایش تجهیزات نظارتی و کنترلی معابر محدوده در راستای اجرای طرح نمادسازی خط سفید خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس سیدجلال حسینی با اعلام مطلب فوق افزود: با هدف اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک و همچنین نمادسازی خط سفید که امسال در راس فعالیت های شهرداری تهران قرار دارد، تجهیزات هوشمند در برخی معابر مهم نصب شده است.
به گفته وی، تاکنون نصب 6 دوربین نظارت تصویری در خیابانهای بقایی، نبرد، ابوذر و شاهد و 7 دوربین ثبت تخلف چراغ در خیابان های بقایی، بوعلی، اعظم، نبرد، ابوذر، خاوران و بنی هاشم انجام شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از هوشمندسازی 11 تقاطع و فیبرگذاری خیابان بقایی خبر داد و افزود: تا پایان طرح نماد سازی خط سفید، هوشمند سازی معابر مهم و تقاطع های حادثه ساز ادامه خواهد داشت.
1637/1724



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن