تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821269968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: گودرزی پشتیبان فوتبال است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کفاشیان: گودرزی پشتیبان فوتبال است




رییس فدراسیون فوتبال گفت: نکاتی که دکتر گودرزی مطرح کرد، ماحصل نشست من و کارشناسان فدراسیون با معاون قهرمانی وزارت ورزش بود و تصمیم نهایی در مورد داوران را امروز اعلام می‌کنیم.





خبرگزاری ایسنا: علی کفاشیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با تشکر از توجه رئیس جمهور و دولت به موضوع فوتبال، گفت: نکاتی که دکتر گودرزی مطرح کرد ماحصل نشست من و کارشناسان فدراسیون با دکتر سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش بود و بنا شد برای جلوگیری از پراکندگی نظرها فقط آقای وزیر در مورد مسایل فوتبال تبریز صحبت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: به هر حال اشتباه داوری محرز است، ولی همان طور که وزیر هم اعلام کرد تعمدی در کار نبوده است و تصور می‌کنم تصمیم نهایی در مورد داوران تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را امروز و بعد از جلسه با کمیته داوران اعلام کنیم.

کفاشیان از ورود وزیر ورزش و جوانان برای مسایل فوتبال تبریز تشکر کرد و گفت: همه ما خانواده بزرگ ورزش هستیم و گودرزی به عنوان بزرگتر و راهنمای همه فدراسیون ها و مسئول ورزش کشور نقش مهمی در حمایت از ورزش و به خصوص فوتبال دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: همان طور که در جام جهانی، جام ملتهای آسیا از این رشته حمایت کرد این بار هم در ورود به مسایل بازی تراکتور و نفت، فدراسیون را در حل مشکلاتش یاری کرد






تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن