تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798375520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام صدا و سیما بر حمایت از صنعت سینما


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اهتمام صدا و سیما بر حمایت از صنعت سینما تهران- ایرنا- مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما درمورد تبلیغات آثار سینمایی داخلی گفت: برای حمایت از صنعت سینما از خطوط قرمز تبلیغاتی تلویزیونی عبور کرده ایم.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی صدا و سیما، این روزها در برخی مطبوعات و پایگاه های خبری، مطالبی درخصوص پخش نشدن برخی تبلیغات فیلم های سینمایی داخلی انتشار می یابد که حکایت از انتقاد برخی عوامل سینما درباره این موضوع از سازمان صدا و سیما است، به گونه ای که حتی بعضی پیشنهاد کرده اند تا مجوز پخش فیلم های داخلی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان صادر شود.
داوود نعمتی انارکی درمورد این که چرا صدا و سیما به اعتقاد برخی از عوامل سینما به این هنر کم لطف است، می گوید: آنچه به عنوان کم لطفی صدا و سیما به سینما مطرح می شود، در واقع کم لطفی برخی از عوامل سینما به رسانه است.
وی معتقد است که صدا و سیما نسبت به دیگر رسانه ها بیشترین سهم را در معرفی تولیدات سینمایی داشته و اگر به آمار پخش آگهی های فیلم های سینمایی داخلی در قالب های مختلف تصویری، زیرنویس و رادیویی توجه شود، می توان اذعان کرد؛ سهم تبلیغات فیلم های سینمایی داخلی در این رسانه چشمگیر و بالا بوده است.
نعمتی همچنین می گوید: با وجود ضوابط محتوایی و بازرگانی برای جذب و پذیرش آگهی ها، این مهم درخصوص فیلم های سینمایی با بیشترین نگاه حمایتی همراه است.
به عبارتی، درمورد سینما بیشترین همکاری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی در پخش آگهی ها شده است، ضمن آن که حمایت های زیادی نیز از طریق خرید فیلم ها و پخش آن در شبکه ها انجام شده است که می توان گفت؛ صدا و سیما به تکلیف واقعی خود درمورد سینما عمل کرده است.
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما درخصوص آمار پخش تبلیغات فیلم های سینمایی داخلی تأکید کرد؛ از سال 91 بیش از 10 هزار بار تبلیغ در قالب های تلویزیونی و رادیویی و زیرنویس از فیلم های سینمایی پخش شده است.
در این سه سال حدود 200 فیلم به تلویزیون رسیده که تبلیغات آن ها پخش شده اند؛ آمار این فیلم ها چنین است: در سال 91 تعداد 53 فیلم، در سال 92 و 93 هرکدام 60 فیلم و در دو ماه اول سال 94 نیز 12 فیلم تبلیغات آن ها در قالب های مختلف تلویزیونی، رادیویی و
زیرنویس پخش شده اند.
وی تأکید کرد: به عنوان مثال آگهی فیلم ایران برگر در ابتدای سال 94 بیش از70 بار در قالب های مختلف که بیشتر آن ها تلویزیونی بوده پخش شده است.
نعمتی افزود: این آمار در حالی است که شبکه های استانی نیز به این امر به صورت بومی پرداخته اند که در آمار در نظر گرفته نشده است. به عبارتی، با احتساب تبلیغاتی که از مراکز پخش شده اند؛ این رقم به مراتب بیشتر خواهد شد.
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما درمورد این که به نظر می رسد این رسانه برای پخش آگهی برخی فیلم ها تبعیض قائل می شود، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، آگهی های فیلم ها پخش شده اند و ممکن است فقط تعداد معدودی به دلایل کارشناسی و رعایت نکردن برخی از استانداردهای پخش و نیز پرداختن به موضوعاتی که مبتلا به اقلیت محدودی از جامعه است، قابلیت تبلیغ از این رسانه را نداشته باشند.
وی تصریح کرد: با این حال، صدا و سیما خطوط قرمز خود را در پخش آگهی های فیلم ها به علل حمایت از صنعت سینمای کشور بسیار کاهش داده است.
آنچه برخی ها می گویند که مسئولان رسانه باید سعه صدر بیشتری در پخش آگهی ها نشان دهند، به مراتب بیش از آن چیزی رخ داده که انتظار دارند.
نعمتی درمورد این که صدا و سیما پول زیادی برای پخش آگهی های سینمایی درخواست می کند، گفت: تبلیغات فرهنگی از تخفیف های بالایی برخوردارند و در بسیاری موارد حدود 90 درصد تخفیف به آگهی های فرهنگی تعلق می گیرد و حتی پخش آگهی های فیلم های سینمایی بنابر آماری که اعلام شده کاملاً رایگان بوده که برآورد مالی آن برای صنعت سینما بسیار چشمگیر است.
وی تأکید کرد که عوامل تولید (تهیه کننده، یا کارگردان) که به طور مستقیم به مراجع ذیربط در صدا و سیما مراجعه می کنند، با بهترین شکل ممکن فعالیت خود را برای اطلاع رسانی عملیاتی می کنند.
مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در پاسخ به این سؤال که برخی از عوامل سینما معتقدند باید آگهی فیلم ها از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پخش شوند، گفت: اول این که چنین موضوعی وجاهت قانونی ندارد و از سویی، این تصور که با پخش آگهی ها از شبکه های ماهواره ای کمکی به صنعت سینما می شود، تصور درستی نیست.
مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما با بیان این که بایدتحلیلی واقع بینانه از سهم تمام رسانه ها درخصوص تبلیغ آگهی های فیلم ها صورت بگیرد، گفت: اگر منصفانه به این قضیه نگاه کنیم، متوجه می شویم که سهم این رسانه در پرداختن به تبلیغات فیلم ها نسبت به دیگر رسانه ها بسیار بالاست و رسانه به دلیل حمایت از صنعت سینما و به خصوص قشر هنرمند کشور که با زحمات فراوان در تولیدات سینمایی سهیم هستند، همواره به حمایت از صنعت سینما اهتمام می ورزد.
فراهنگ**9187**1027



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن