تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804782584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش دو مستند ویژه ولادت امام حسین (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از سیما؛ پخش دو مستند ویژه ولادت امام حسین (ع) تهران-ایرنا-دو مستند خلعت خورشید و درب های بهشت به مناسبت سوم شعبان و ولادت امام حسین علیه السلام از شبکه مستند پخش می شود.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، خلعت خورشید ساخته روح الله توکلی که با هدف به تصویر کشیدن مراحل دوخت و ستر روپوش مضجع شریف حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام آماده پخش شده است، روز پنج شنبه 31 اردیبهشت ماه ، ساعت 21 روی آنتن می رود.
تصویر برداری این مستند 22 دقیقه ای از همان روزهای ابتدایی دوخت روپوش مضجع حرم امام حسین علیه السلام در سال 91 و در اصفهان آغاز شد و مراحل مختلف این رویداد طی زمان های مختلف ثبت شده است.
خلعت خورشید تمام مراحل دوخت و سپس بسته بندی و ارسال روپوش مضجع را به کربلای معلی به تصویر می کشد و در قالب آن با ایرانپور مسؤول کارگاه آفرینش های هنری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان و همچنین خانم محزونی (الهی) که سرپرست دوزندگان این کارگاه بودند نیز گفت و گو شده است.
همچنین درب های بهشت نیز روز پنج شنبه 31 اردیبهشت ماه ، ساعت 22 و به مدت 50 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.
این مستند درباره ساخت درب های ضریح مطهر امام حسین علیه السلام در کربلاست که توسط اساتید بزرگ از جمله استاد فرشچیان به ثمر نشسته است.

** هایدی مهمان این هفته شبکه نمایش سیما
شبکه نمایش قصد دارد سریال 5 قسمتی هایدی را که اقتباسی از این داستان مشهور است را پخش نماید؛ هایدی اثر نویسنده سوئیسی یوهانا اشپیری، از شناخته شده ترین داستان های کشور سوئیس است که شهرت جهانی دارد و تاکنون اقتباس های بسیاری از آن در قالب فیلم های سینمایی، سریال، انیمیشن و بازی های ویدیویی ساخته شده است.
این سریال در رشته بهترین سریال کوتاه، نامزد جایزه گلدن گلاب سال 1994 بوده بوده و از حضور بازیگرانی چون جیسون روباردز و جین سیمور بهره می برد؛ جین سیمور به خاطر بازی در سریال پزشک دهکده در میان مخاطبین ایرانی شناخته شده است.
سریال هایدی این هفته از روز یکشنبه 3 خرداد ماه تا پنجشنبه 7 خرداد ماه ، ساعت 22 پخش و روز بعد ساعت 6 و 14 تکرار می شود.

** تار هم دیگر لطفی ندارد پخش می شود
زندگینامه استاد محمدرضا لطفی و بخشی از تاریخ موسیقی ایران در مستندی با عنوان تار هم دیگر لطفی ندارد روز جمعه این هفته ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.
این مستند به بررسی زندگی و آثار استاد فقید محمدرضا لطفی می پردازد و برخی از چهره های نام آشنای موسیقی ایرانی همچون مجید کیانی، حسین علیزاده، صدیق تعریف، ارشد تهماسبی، اردشیر کامکار و قشنگ کامکار (همسر سابق استاد لطفی) در این مستند حضور دارند.
تار هم دیگر لطفی ندارد، به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدعلی بهبهانی، نویسندگی و کارشناسی رضا مهدوی، گویندگی بهروز رضوی و تدوین وهاب الدین محمدی، کاری از گروه طرح و برنامه شبکه مستند است.
این مستند جمعه اول خرداد ماه ، ساعت 21 به مدت 60 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

** بازی فانتزی بزرگ تر ها در دارکون
دارکون ساخته لوک میر و اندرو نیل روز پنج شنبه 31 اردیبهشت ماه ، در قالب برنامه « آنسو » از شبکه مستند پخش می شود.
دارکون که برنده جایزه از فستیوال SXSW Film شده است درباره فرهنگ علاقه به سوپر قهرمان هاست که باعث می شود ماجراهای جالب اجتماعی حول و حوش این موضوع اجتماعی، فانتزی و کمدی شکل بگیرد.
این مستند روایت گر لحظه های ناب شرکت کنندگان یک بازی است که هویت دنیوی خود را برای مدتی با نقش های مختلفی که آرزوی آن را داشته اند عوض می کنند و عهده دار نقش هایی چون شوالیه جنگجو و یا جادوگر می شوند.
دارکون یک بازی است که اجازه می دهد تا صدها نفر از بزرگسالان به سبک توهمات قرون وسطی به شکلی وحشی زندگی کنند. یک جهان مخفی در جنگل ها و تپه های اطراف منطقه بالتیمور است که اجازه می دهد تا آنها این تجربه را رنگی از واقعیت بخشند.
آنسو ساخته محمد حمیدی مقدم هر روز ساعت 16 از شبکه مستند پخش می شود؛ این مجموعه ضمن پخش بهترین مستندهای جهان که در جشنواره های مختلف خوش درخشیده اند، در هر قسمت با حضور کارشناسی متفاوت به بررسی محتوای مستند می پردازد.

** دانشگاه؛ پاسخگوی نیازهای درونی یا وارداتی؟
برنامه تلویزیونی حذف و اضافه در سی و هشتمین قسمت خود به مناسبت فرارسیدن 80 امین سالگرد علوم اجتماعی در ایران، به بحث و بررسی رابطه دانشگاه و جامعه می پردازد.
این برنامه که امروز چهارشنبه، 30 اردیبهشت ماه رأس ساعت 19 به طور زنده از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، در بخش نخست خود با تشکیل میزگرد تخصصی دانشجویی با حضور دو تن از دانشجویان دکتری جامعه شناسی به بررسی مفهوم ارتباط دانشگاه و جامعه و میزان حل مسائل درونی کشور توسط دانشگاه خواهد پرداخت.
حذف و اضافه با طرح این سوال که دانشگاه در ایران پاسخگوی نیاز جامعه است یا نیازهای وارداتی، درصدد خواهد بود تا زمینه های تأثیر متقابل جامعه و دانشگاه، نقش و نحوه این تأثیرپذیری، وضعیت کنونی و موانع دستیابی به وضعیت ایده آل را بحث و بررسی کند.
این مناظره با حضور میثم مهدیار، دانشجوی دکتری جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبائی و آرمان ذاکری، دانشجوی دکتری جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
همچنین حذف و اضافه» در بخش دوم، در ارتباط تلفنی با طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از مسئولین تشکل های دانشجویی این دانشگاه، به پیگیری دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد پیرامون فعالیت تشکل های دانشجویی و اعتراض این تشکل ها به این موضوع می پردازد.
برنامه تلویزیونی حذف و اضافه کاری از شبکه سه سیما است که به مؤلفه های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه ها می پردازد.

** راهی به خاطرات پزشکان در دفاع مقدس
مستند راه رهنمون که به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید رسولی در یک قسمت ۲۵ دقیقه ای در شبکه مستند سیما تولید شده است ، جمعه این هفته پخش می شود.
راه رهنمون مراسم اهدای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون که هر سال در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) در دارخوئن اهواز برگزار می شود را به تصویر می کشد؛ این مراسم که به منظور بزرگداشت پزشکان فعال این حوزه و همچنین برگزاری کنگره تخصصی با موضوع پزشکی در جنگ برگزار می شود، در پنجمین سال خود نیز میزبان یادگاران بهداری دفاع مقدس و شخصیت های شاخص نظام سلامت کشور بود.
در راه رهنمون پزشکان بسیاری که تجربه حضور در دوران دفاع مقدس در خط مقدم را داشته اند از خاطرات خود می گویند. همچنین هفتاد دانشجوی پزشکی از کشورهای مختلف نیز دراین کنگره حضور داشتند که در این مستند با آن ها گفت و گو شده است.
راه رهنمون روز جمعه ، اول خرداد ماه ، ساعت 20.30 و به مدت 25 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

**افشاگری شبکه مستند از کلاهبرداری های اینترنتی
مستند ایست، حمله که درباره کلاهبرداری اینترنتی از تجار ایرانی است و به تهیه کنندگی سهیلا سلطانعلی در شبکه مستند سیما تولید شده است ، جمعه این هفته پخش می شود.
در ایست، حمله کلاهبرداری اینترنتی از جهات سیاسی، اجتماعی و به خصوص اقتصادی بررسی می شوند تا درباره پدیده شیوع عجیب کلاهبرداری از تجار ایرانی اطلاعات لازم را به مخاطبان دهد.
این مستند به مدت یک سال پرونده های کلاهبرداری اینترنتی را بررسی نموده تا بزرگ ترین و پیچیده ترین پرونده های اخیر این حوزه را تصویر کند. در این مستند ترکیبی کارشناسان حوزه آی تی، کارشناسان پلیس فتا و مالباختگان اینترنتی حضور دارند تا این پدیده را از حوزه های مختلف بررسی کنند.
مصطفی عسکری، کارگردان مستند ایست، حمله است و عباس نباتی به عنوان گوینده در تولید این مستند همکاری دارد.
این مستند روز جمعه اول خرداد ماه ، ساعت 21 و به مدت 50 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

** بررسی طرح اصلاح قانون احزاب در "خانه ملت"
نود و سومین برنامه خانه ملت روز پنج شنبه با موضوع بررسی طرح اصلاح قانون احزاب به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
در خصوص طرح اصلاح قانون احزاب با امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون شورا، عطا الله حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ، احمد امیر آبادی نماینده مردم قمدر مجلس شورای اسلامی ، روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفتگو شده است.
همچنین غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی درباره قانون انتخاب مجلس صحبت می کند.
طرح سوال از وزرای کار و امور اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی، تمدید دوباره قانون مدیریت خدمات کشوری، اخبار کمیسیون ها و پیگیری پیامک های مردمی از بخش های دیگر برنامه روز پنج شنبه خانه ملت را تشکیل می دهد.
خانه ملت به تهیه کنندگی محسن رفیعی، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که پنج شنبه ها ساعت 15.50 از این شبکه پخش می شود.

** عبدالرضا هلالی مهمان برنامه امشب
به مناسبت حلول ماه شعبان المعظم و در آستانه اعیاد بزرگ شعبانیه، عبدالرضا هلالی از مداحان جوان اهل بیت(ع) مهمان برنامه امشب خواهد بود.
تاک شو امشب همچنین میزبان چند مهمان دیگر نیز خواهد بود؛ مهدی جباری جوانی که بدلیل سانحه تصادف، به کما رفته بود به برنامه می آید تا درباره روزهایی که در کما بود صحبت کند. این جوان اول محرم سال گذشته بر اثر تصادف به کما می رود و روز عاشورا به لطف پروردگار با اینکه ضریب هوشی بسیار پایینی داشت در روز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) به زندگی باز می گردد.
پخش فیلم مستند لحظه به هوش آمدن این جوان از برنامه امشب حتما دیدنی و عبرت آموز خواهد بود. عبدالحسین حسینی و سید علی حسینی از جانبازان افغان مدافعان حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) نیز به استودیو امشب می آیند.
برنامه گفت وگو محور امشب، به تهیه کنندگی علیرضا ماندگاران کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که به صورت سه شب در هفته (دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه) ساعت 23 از این شبکه پخش می شود.

** فیلم های آخر هفته شبکه های سیما
شبکه های سیما برای تعطیلات آخر هفته بینندگان فیلم های متنوعی از سینمای ایران و جهان را برای پخش در نظر گرفته اند.
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «فهرست»، «روز سوم»، «پاتوروسیتو»، «عیالوار»، «ریو» ، «زبان مادری»، «سرمایه گذاری شوم»، «اون یکی ها»، «اگه می تونی منو بگیر»، «شتاب»، «در جستجوی ماوریکس»، «حساب بی حساب»، «اون روی زندگی»، «فراغت»، «آقای ترنر»، «فقط بیست»، «شجاع»، «تشنه سرعت2» ، «یکی مثل من»، «همسنگار»، «توربو»، «تام و جری و انگشتر اسرار آمیز» و «رویای آبنباتی» پنجشنبه 31 اردیبهشت و جمعه 1خرداد ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

** آغاز پنجمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا
نجمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا از روز شنبه 2 خرداد روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود.
همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه ، پنجمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا از روز شنبه 2 خرداد به صورت زنده و مستقیم از ساعت 21 روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود.

** تفحص در بحران کسب و کار
رادیو اقتصاد در برنامه جزر و مد روز شنبه 2 خرداد ماه، به وجود بحران در کسب و کار توزیع مواد آرایشی و بهداشتی می پردازد.
علی اشکان فر، توزیع کننده بهداشتی، آرایشی و داروخانه ای درباره بحران به وجود آمده در کارشان توضیح می دهد؛ محمود آسیاچی، کارشناس اقتصادی و فاطمه حسینی نژاد ، روانشناس به بحث و بررسی درباره این بحران خواهند پرداخت.
برنامه جزر و مد کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی اعظم السادات جعفرآبادی شنبه و دوشنبه ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

**روند انتشار کتاب در کشور
رادیو اقتصاد در برنامه اقتصاد حوالی فرهنگ روز شنبه 2 خرداد ماه، به مقوله روند انتشار کتاب در کشور خواهد پرداخت.
محمد احمدی، عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به همراه سید عارف علوی، معاون اجرایی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در این برنامه علاوه بر روند انتشار کتاب در کشور درخصوص روند برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز گفت و گو می کنند.
بازتاب خبرهای نشر کتاب در رسانه ها از دیگر موضوعاتی است که در برنامه مطرح می شود.
در کارگاه یکی از ناشران پیشکسوت، تجربه های مفیدشان در حیطه نشر را بیان خواهد کرد.
نویسنده ای جوان خلاق در اعترافات یک ذهن خلاق درباره ایده های جالبش در فروش صحبت می کند.
برنامه اقتصاد حوالی فرهنگ کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان و گویندگی علی مهنام فر شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 14:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

** سردار سرلشکر رحیم صفوی امشب میهمان نگاه دو می شود
برنامه نگاه دو امشب، 30 اردیبهشت با دعوت از سرلشگر رحیم صفوی مهمترین چالش های پیش روی حفظ امنیت در منطقه خلیج فارس را بررسی می کند.
تهیه کننده نگاه دو گفت: این میزگرد سیاسی که از ساعت 19 و 5 دقیقه روی آنتن می رود، با حضور سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی برگزار می شود.
شهریار افشاری پور افزود:میزگر سیاسی نگاه دو امشب در گفت وگو با دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح، مهمترین چالش های استراتژیک خاورمیانه و راه کارهای حفظ امنیت در این منطقه را بررسی خواهد کرد.
سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، که در جریان مبارزات قبل از انقلاب نام مستعار رحیم را برای خود برگزید، از فرماندهان سپاه اصفهان در دوران جنگ ایران و عراق و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و اکنون به عنوان دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح فعالیت می کند.
نگاه دو چهارشنبه هر هفته با اجرای امیراصلان خانی میهمان خانه مخاطبان شبکه دو می شود.
فراهنگ**9187**1569



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن