تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815582553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر گروه سیاسی دانشکده شهید محلاتی قم: برخی با فرافکنی جریان اصولگرایی را موجب فلج‌شدن کشور می‌دانند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر گروه سیاسی دانشکده شهید محلاتی قم:
برخی با فرافکنی جریان اصولگرایی را موجب فلج‌شدن کشور می‌دانند
مدیر گروه سیاسی دانشکده شهید محلاتی قم گفت:‌ امروز متأسفانه عده‌ای با فرافکنی در اذهان عمومی و با تخریب جریان اصولگرایی این جریان را باعث فلج شدن کشور می‌دانند.

خبرگزاری فارس: برخی با فرافکنی جریان اصولگرایی را موجب فلج‌شدن کشور می‌دانند



به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان،‌ مهدی حسنی پیش از ظهر امروز در جمع مربیان طرح صالحین بسیج تنگستان اظهار داشت:‌ بسیجیان باید در مقطع کنونی گرایشات سیاسی جامعه را بشناسند و با شناخت جریان‌های خطرناک با بصیرت در میدان عمل حضور یابند.
مدیر گروه سیاسی دانشکده شهید محلاتی قم افزود: امروز در شرایطی هستیم که آگاهی‌بخشی و بصیرت‌سنجی نیاز اساسی جامعه است و افراد نباید با نگاه سطحی در مناسبات و میدان‌های عمل و تصمیم حضور یابند.
وی تاکید کرد: امروز بسیج باید جایگاه واقعی خود را ببیند و بشناسد و سردمدار حرکت‌های بصیرتی در جامعه باشد.
حسنی با تشریح مواضع اخیر ابراهیم اصغرزاده عضو سابق شورای شهر تهران در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر گفت: برخی با سیاه‌نمایی و تخریب چهره اصولگرایان به مسائل سطحی و عوام‌فریبانه می‌پردازند و اصولگرایان را عامل کشاندن کشور به پرتگاه سقوط دانسته و استقامت و مقاومت ملت ایران در مسائل مختلف را زیر سؤال می‌برند.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ما در طول دوران انقلاب بحران‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و  همه این بحران‌ها با مدیریت ولایت‌فقیه تبدیل به فرصت شده و همواره ثبات و اقتدار بیش از پیش نظام را موجب شده است.
وی گفت: امروز متأسفانه عده‌ای با فرافکنی در اذهان عمومی و با تخریب جریان اصولگرایی این جریان را باعث فلج‌شدن کشور می‌دانند این در حالی است که با نشان دادن چهره‌ای نجات‌بخش از جریان اصلاح‌طلب می‌خواهند صحنه سیاسی را به نفع خود چرخانده و خود را برتر میدان بنامند.
حسنی اظهار داشت: با نگاه به اوضاع کنونی و با گذشت دو سال از دولت اصلاحات به عینه می‌بینیم که در برنامه‌های پیش‌رو نه تنها دولت موفقیتی کسب نکرده بلکه با سوءمدیریت و افراطی‌گری نتیجه‌ای جز نگرانی مردم همراه نداشته است.
وی در پاسخ به اینکه اصلاح‌طلبان معتقدند جریان اصولگرایی چهره‌ای پرخاشگر و تندخو را از ایران در جهان عرب معرفی کرده است، گفت: آیا کنترل تروریست در منطقه و مخالفت با مروجین تروریست تندخویی و پرخاشگری است و صد البته اگر این طرز فکر را دارید باید به جرأت گفت که با عملکرد خود از تروریست دفاع می‌کنید.
حسنی افزود: امروز عده‌ای با زیرسؤال بردن ارزش‌های خود و با اتکا به احزاب دولت می‌خواهند حزب‌های متکی به دولت را ساخته و با تکیه بر آن در انتخابات آتی به قدرت برسند این در حالی است که احزاب همواره از بدنه مردم به‌وجود آمده  و مردمی بوده‌اند نه از مقامات و قدرت‌های متکی به دولت.
وی بیان داشت: امروز برخی با نشان دادن فضای تیره و تار در دوران روی کار بودن اصولگرایی به طور غیررسمی افکار عمومی را به سمت خود هدایت می‌کنند و با ترساندن مردم از جریان اصولگرایی  برای رسیدن به قدرت‌  طلب رأی می‌کنند.
حسنی تاکید کرد: مردم همواره ثابت کرده‌اند که در انتخابات دستاوردها و عملکردها را می‌بینند و سرنوشت انتخابات بسته به نوع حضور و عملکردی است که جریان حاکم بر قدرت به نمایش می‌گذارد.
وی گفت: امروز برخی معتقدند سپاه نباید در عرصه‌های اقتصادی وارد می‌شد و این نگاه غیرمنصفانه آنها در حالی است که این نهاد مقدس نجیبانه برای اقتصاد کشور کارهای بزرگی را به انجام رسانده است.
وی تصریح کرد: تاکنون با وجود بدهی 3 تا 4 میلیارد دلاری دولت نسبت به سپاه همواره این نهاد بدون توقع و با انگیزه بالا کارهای سخت و بزرگی را در حداقل زمان ممکن و با کیفیت خوب انجام داده است و بارها از طرف دولتی‌ها نیز به آن اشاره شده است که صد البته ندای ناسپاسی‌ها از طرف افرادی خارج از گود مدیریت کشور شنیده می‌شود.
 حسنی گفت: سپاه پاسدار ارزش‌هاست و با آگاهی‌بخشی و بصیرت‌دهی از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند و هرجا بحرانی برای نظام به وجود آید این نهاد الهی احساس خطر کند وارد عرصه خواهد شد و وظیفه ذاتی خود را انجام می‌دهد.
وی با گریزی به اوضاع کنونی کشور یمن بیان داشت: بیداری اسلامی در سال‌های اخیر در بسیاری از کشورهای عربی به وجود آمده و همین امر باعث شد تا نظام حاکم بریمن سرنگون شود و چون این کشور حیات خلوت آل‌سعود بوده مورد تعرض سعودی‌ها قرار گرفته است.
حسنی گفت: امروز چون یمن در حال تبدیل شدن به یک کشور اسلامی مورد علاقه و حمایت ایران است برای سعودی‌ها گران تمام شده و اگر شاهدیم آل‌سعود دیوانه‌وار بر این کشور حمله‌ور شده‌ نتیجه ترس و استیصال آنها در اوضاع کنونی است. انتهای پیام/66004/خ40/
 

94/02/30 - 13:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن