تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور استاندار کرمانشاه و مشاور عالی وی در بیت آیت الله زرندی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حضور استاندار کرمانشاه و مشاور عالی وی در بیت آیت الله زرندی کرمانشاه - ایرنا - به پاس تقدیر از فعالیت ها و تلاش های ارزنده حضرت آیت الله محمدحسین زرندی در عرصه های خدمت رسانی به اسلام، انقلاب و مردم کرمانشاه استاندار کرمانشاه و مشاور عالی وی در بیت این عالم ربانی حضور یافتند.


به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری روز چهارشنبه گزارش داد؛ در آستانه بزرگداشت اولین سالگرد رحلت عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله زرندی، شب گذشته ابراهیم رضایی بابادی به همراه مشاورعالی خود در بیت این عالم ربانی حضور یافتند و ضمن تسلیت فرا رسیدن اولین سالگرد فقیه مجاهد، از تلاش ها و زحمات ایشان در طول ده ها سال فعالیت و خدمت رسانی به اسلام، انقلاب اسلامی و مردم شریف استان کرمانشاه تقدیر کردند.
در این دیدار که همسر مکرمه و فرزندان مرحوم آیت الله زرندی حضور داشتند، استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش ارزشمند ایشان در عرصه های مختلف از تلاش های آیت الله زرندی در طول ده ها سال ها فعالیت تقدیر و تشکر و برای این فقیه مجاهد علو درجات مسئلت کردد.
آیت الله زرندی از سال 1363 تا 1386 به مدت 23 سال با حکم حضرت امام خمینی (ره)، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بود و در سه دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری (دوره های اول، سوم و چهارم) به عنوان نماینده مردم کرمانشاه انتخاب شد.
وی سرانجام پس از یک دوره بیماری کوتاه در ششم خردادماه 1393 در 82 سالگی دارفانی را وداع کرد و بنا بر وصیت خود در حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.
8066



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن