تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820924691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه مشاور عالي استاندار کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۵۴ب.ظ)
بيانيه مشاور عالي استاندار کرمانشاه موج - مشاور عالي استاندار کرمانشاه در خصوص انتخاب معاونت سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه بيانيه اي را صادر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ مشاور عالي استاندار کرمانشاه در خصوص انتخاب معاونت سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه بيانيه اي را صادر کرد.
متن بيانيه به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
محضر مبارک اساتيد بزرگوار شخصيت هاي شايسته و احزاب و تشکل ها ، استان كرمانشاه
با سلام و درود
ضمن تبريک به مناسبت عيد بزرگ مبعث، روزي که خداوند بر ابنا بشرمنت نهاد تا ارزشمند ترين هديه و رحمت خويش را بر آنان عطا فرمايد و با اميد به اينکه همه ما قدر چنين نعمت بزرگي را دانسته و با رعايت آموزه ها و پيام هاي پيامبر رحمت، شکر خالق به جا آوريم و اين مسئله را به فال نيک مي گيرم که مشيت الهي بر اين قرار گرفت تا انعکاس اين نوشته و پيام با چنين روز خجسته اي تقارن يابد و از اين باب نيز سر بر آستان بي مثالش مي سايم.
همانگونه که مي دانيد بنيانگذار كبير انقلاب اسلام حضرت امام خميني (ره) همواره بر حفظ انسجام و اتحاد مردم گروه ها ومسئولين تاكيد و توصيه مي فرمودند و در اين مسير نيز مقام معظم رهبري حكيمانه سال جاري را سال همدلي و همزباني دولت و ملت نام نهاده اند. بنابراين همه ما مي بايست با تدبير و تعهد، تمامي تحرکات، برنامه ها و انگيزه هاي خويش را بر اين مبنا استوار سازيم.
خوشبختانه طي روزهاي گذشته جامعه ما شاهد جلوه اي با شکوه از همدلي و همزباني، اتحاد و انسجام بسياري از احزاب، نهادهاي مدني ، چهره هاي برجسته، پيشکسوت معتبر و معتمد استان کرمانشاه بود.
همراهي و انسجامي که شايد کمتر بتوان نظيري براي آن در سال هاي اخير يافت و بر درگاه قادر عزت بخش لاشريک سجده شکر و ستايش بجاي مي آورم که افتخار موضوعيت و محوريت اين امر مبارک را به اين حقير بخشيد. حمايت وپشتيباني کم نظير شما از اين بنده کمترين، و اعتماد و اعتباري که بر من روا داشتيد ، از يک سو افتخار و عزتي سترگ را نصيبم نمود و از سوي ديگر بار امانتي سنگين بر دوشم نهاد تا زين پس بيش ازگذشته خويش را وقف خدمت به مردم شريف نموده و با گام هايي محکم تر و مطمئن تر در مسير مصالح و منافع مردم و انقلاب اسلامي حرکت نمايم.
دوستان و سروران گرامي اين حقير ضمن سپاس فراوان از همه الطاف بزرگوارانه شما که قطعاٌ جز با انگيزه خير و کمک به دولت تدبير و اميد و در نظر گرفتن مصلحت و منفعت مردم و نظام صورت نپذيرفته، طي اين مدت به احترام شما بزرگواران سکوت نموده و به تامل و بررسي تمامي جوانب اين امر پرداختم، با بسياري از دوستان و بزرگواران و مسئولين و مديران و نيز جناب آقاي استاندار رايزني نمودم و در نهايت به تصميمي رسيدم که لازم ديدم در اين مقطع آن را با شما در ميان بگذارم. اين حقير ضمن احترام به پيشنهاد و نظر
بزرگواران، با در نظر گرفتن مصالح و منافع استان و براي پرهيز از آسيب و خدشه بر آنچه امروز در نتيجه تعقل و درايت شما پديد آمده، مصلحت را در اين مي بينم دست استاندار محترم باز گذاشته شود تا به دور از حواشي و فشارهاي جانبي با تشخيص و صلاحديد خويش در اين خصوص تصميم بگيرند و البته خود نيز در کنار بسياري از مصالح و منافع ، براين گمانم در مسئوليت فعلي در کنار استاندار محترم به عنوان شخصيتي دلسوز و صادق، بهتر و بيشتر بتوانم اعتماد و اعتباري که مردم ، گروه ها و شخصيت هاي معتمد و معتبر بر من روا داشته اند، پاس دارم و خدمتگذاري خويش را به ثبوت برسانم.
دوستان بزرگوار، من امروز مدال افتخار اعتماد شما را بر گردن آويخته و مفتخر به اعتبار و عزتي هستم که شما بزرگواران بر من بخشيده ايد و قدر مسلم هيچ مقام و منصبي را در حد و اندازه اي نمي بينم که با اين جايگاه و منصبي که لطف پروردگار و توجه شما عنايت نموده به رقابت برخيزد.
لذا ضمن تشکر و سپاس بيکران و مجدد، از همه بزرگوران و کساني که در اين مدت اين حقير را مورد لطف قرار داده اند مي خواهم ، با درايت و تامل نسبت به چنين تصميمي بنگرند و تمامي سعي و تلاش خويش را به كار گيرند تا اين انسجام و يگانگي همچنان حفظ و تقويت گردد.
از درگاه خداوند براي همه شما عزت، سربلندي و موفقيت آرزو مي نمايم.
با احترام برادر شما
جعفر همتي















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن